• Anonym (44 år)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

I princip alla män, oavsett ålder, kollar på snygga tjejer och jag är inget undantag. Mentalt tänker man inte på att man faktiskt är 20-25 år äldre än tjejerna man kollar på (jag kollar på tjejer i alla åldrar, men nu gällde frågan unga tjejer). Jag kan förstå om jag t.ex. skulle glo mycket ingående på en 18-åring, att hon då skulle tycka att det var "obehagligt", men så skulle jag personligen inte göra, det skulle nog var lite diskret i sådana fall, och skulle jag få minsta indikation om att tjejen inte "uppskattade" detta, så skulle jag sluta titta direkt.

Alltså, tycker ni unga tjejer att det är "obehagligt" när "äckliga gubbar" +40 kollar på er (inte något pervo alltså) eller hur resonerar ni? Man vill ju inte upplevas som en snuskgubbe bara för man har passerat 40 och kollar på snygga tjejer, i alla åldrar (Jag raggar inte på så unga tjejer).

• Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
  • Anonym (Malin (22))

Ja, jag tycker de är gubbar. Alla är såklart inte äckliga, men jag vill inte att män i min pappas ålder stöter på mig.

Skulle jag bli intresserad (not very likely!) så stöter jag på honom. Bra tumregel för män som vill stöta på mycket yngre kvinnor.

• Anonym (Malin (22))
    Studentpappa skrev 2021-10-28 21:27:47 följande:

Gubbar över 30?

Är kvinnor över 30 kärringar också?

40-åringar är iaf gamla i mina ögon, både män och kvinnor.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Malin (22)) skrev 2021-11-02 20:56:16 följande:
    Ja, jag tycker de är gubbar. Alla är såklart inte äckliga, men jag vill inte att män i min pappas ålder stöter på mig.

Skulle jag bli intresserad (not very likely!) så stöter jag på honom. Bra tumregel för män som vill stöta på mycket yngre kvinnor.
    Du har rätt
  • Anonym (Malin (22))
    Anonym (Jo) skrev 2021-11-02 21:08:42 följande:

Du har rätt

Ha ha, tack!
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-02 20:50:08 följande:
    Ja.
    Ok. Vad baserar du det på?
  • Anonym (håhåjaja)
    Anonym (Malin (22)) skrev 2021-11-02 20:56:16 följande:

Och män i din pappas ålder tycker inte heller det är speciellt trevligt när nån gubbe i deras ålder stöter på deras dotter.... den första tanken som far i huvudet är... "var lade jag baseballträt nu igen...." Flört

Så du är nog inte ensam om att tycka det är äckligt.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-02 05:07:50 följande:

Nja. Jag har inte dejtat lika många unga tjejer som han har gjort. Han är en Alfaman/Drake.

Dubbelurk, han har gjort förhållanden till statistik, någon typ av tävling. Kvinnor är bara pinnar i ett protokoll. Och honom ser du upp till eller?

Gör inte det, han verkar totalt störd
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Självinsikt) skrev 2021-11-02 06:58:05 följande:

Till alla äckelgubbar som glor på mina småtjejer:

Jag undrar vad ni skulle tycka om att jag 49 år skulle börja dregla efter era tonårspojkar?

Jag tycker nämligen dom har heta, fina och vältränade kroppar. Och med det sagt vill jag säga att det inte är något konstigt att tycka att unga är fina. Men lite vett, etikett och självinsikt bör vi väl ha? Vi ska trots allt vara de ungas stöd och trygghet?!

Vad tycker du om män som kollar på tjejer 20-25 år?
    Kanske t o m träffar en tjej. Som jag gjorde, hon var 22.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-11-04 12:27:50 följande:
    Dubbelurk, han har gjort förhållanden till statistik, någon typ av tävling. Kvinnor är bara pinnar i ett protokoll. Och honom ser du upp till eller?

Gör inte det, han verkar totalt störd
    Ser upp till vet jag inte. Tycker han har många poänger.
  • Anonym (Malin (22))
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-04 12:43:06 följande:

Ser upp till vet jag inte. Tycker han har många poänger.

Kan du nämna vilka poänger du tycker är bra och går att relatera till Sverige 2021?
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?