• Anonym (44 år)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

I princip alla män, oavsett ålder, kollar på snygga tjejer och jag är inget undantag. Mentalt tänker man inte på att man faktiskt är 20-25 år äldre än tjejerna man kollar på (jag kollar på tjejer i alla åldrar, men nu gällde frågan unga tjejer). Jag kan förstå om jag t.ex. skulle glo mycket ingående på en 18-åring, att hon då skulle tycka att det var "obehagligt", men så skulle jag personligen inte göra, det skulle nog var lite diskret i sådana fall, och skulle jag få minsta indikation om att tjejen inte "uppskattade" detta, så skulle jag sluta titta direkt.

Alltså, tycker ni unga tjejer att det är "obehagligt" när "äckliga gubbar" +40 kollar på er (inte något pervo alltså) eller hur resonerar ni? Man vill ju inte upplevas som en snuskgubbe bara för man har passerat 40 och kollar på snygga tjejer, i alla åldrar (Jag raggar inte på så unga tjejer).

• Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
  • Erika71
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-01 13:16:16 följande:
    Glömde svara på antalet. Jag gissar på 20 st kanske. Ingen har skrivit och velat ses, som hon gjorde dock.
    Ett par st skrev, men dom var uppenbara fejkprofiler. 
    Är vi dom enda vuxna du har att prata med Kaffedraken? Har du inga andra att ventilera dina tankar och funderingar med?
  • Anonym (men för faan)

tror bilden behöver justeras lite om det verkligen finns medelålders gubbar som tror 20% av 20-åringarna är intresserade av dem.

Sanningen är att det troligen inte är nån, kanske en på 10 000 som eventuellt skulle skulle vara intresserad av random medelålders gubbe. Kanske kan man hitta nån enstaka till om gubben i fråga har bra ställt.

Frågar man 20-åringar om de är intresserade av äldre män så tänker de på typ 35-åringar, inte 45-55 
    Sen är det största problemet för den gubbsjuke att dessa 20-åringar liksom inte vill ha vilken gubbig 50-åring som helst utan han behöver vara gubbsnygg, typ Johnny Depp, Antonio Banderas eller liknande. Gubbige Åke, 53 på vägverket kommer inte ha så många dreglande 20-åringar efter sig.

Inse, väx upp

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (men för faan) skrev 2021-11-01 14:27:36 följande:

tror bilden behöver justeras lite om det verkligen finns medelålders gubbar som tror 20% av 20-åringarna är intresserade av dem.

Sanningen är att det troligen inte är nån, kanske en på 10 000 som eventuellt skulle skulle vara intresserad av random medelålders gubbe. Kanske kan man hitta nån enstaka till om gubben i fråga har bra ställt.

Frågar man 20-åringar om de är intresserade av äldre män så tänker de på typ 35-åringar, inte 45-55 
    Sen är det största problemet för den gubbsjuke att dessa 20-åringar liksom inte vill ha vilken gubbig 50-åring som helst utan han behöver vara gubbsnygg, typ Johnny Depp, Antonio Banderas eller liknande. Gubbige Åke, 53 på vägverket kommer inte ha så många dreglande 20-åringar efter sig.

Inse, väx upp

Du borde styra upp det, och skriva en egen blogg. Så att det blir korrekt.
  • Anonym (Kalle)

Nu är jag i 40 års åldern, visst kan man se en snygg tjej i 20 års åldern, betyder det att jag vill ha sex med henne nä det det vill jag inte. Attraheras inte sexuellt av yngre tjejer fast jag kan tycka dom är söta.

• Anonym (kaffedraken2)

Här tacklar Svartdraken (Blackdragon) dom vanligaste fördomarna. Som även ofta dyker upp här på forumet.
    calebjones.com/2014/03/01/x-mistakes-men-men-pursuing-younger-women/

I shouldn't date a woman that young. It's just not right.
    No woman that young would ever be attracted to a man my age.
    Everyone will think I'm shallow if I dated a woman that young.
    A relationship with a woman that young would never work. We're in completely different places in life.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (bögen) skrev 2021-11-01 11:59:08 följande:
    Tycker det var obehagligt med gubbarna i duschen på badhuset när man var 18 år själv och dom stod och glodde på en. Var väldigt vanligt förekommande, dom liksom satt i duschrummet och "läste" tidning. Vem har liksom tidning med sig i duschrummet!
    Var endast för att dölja ståndet, detta kunde vara typ 65+ gubbar.
    Vad obehagligt 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-01 21:00:32 följande:

Här tacklar Svartdraken (Blackdragon) dom vanligaste fördomarna. Som även ofta dyker upp här på forumet.

calebjones.com/2014/03/01/x-mistakes-men-men-pursuing-younger-women/

I shouldn't date a woman that young. It's just not right.

No woman that young would ever be attracted to a man my age.

Everyone will think I'm shallow if I dated a woman that young.

A relationship with a woman that young would never work. We're in completely different places in life.

Urk, en überamerikansk självhjälpsguru som säljer kurspaket till desperata gubbar. Är det den rollen du identifierar dig med? Sorgligt!
  • Anonym (Wtf)

Och för att svara på frågan i Ts, ja de är äckliga eftersom de är gubbsjuka och ränner efter tjejer i sina barns ålder, och du är ju i princip 50+ så det blir inte bättre.

Fast och slät hud, eller slapp och rynkig? 50+ är inte det första.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Wtf) skrev 2021-11-01 21:15:44 följande:
    Urk, en überamerikansk självhjälpsguru som säljer kurspaket till desperata gubbar. Är det den rollen du identifierar dig med? Sorgligt!
    Nja. Jag har inte dejtat lika många unga tjejer som han har gjort. Han är en Alfaman/Drake.
  • Anonym (Självinsikt)

Till alla äckelgubbar som glor på mina småtjejer:

Jag undrar vad ni skulle tycka om att jag 49 år skulle börja dregla efter era tonårspojkar?

Jag tycker nämligen dom har heta, fina och vältränade kroppar. Och med det sagt vill jag säga att det inte är något konstigt att tycka att unga är fina. Men lite vett, etikett och självinsikt bör vi väl ha? Vi ska trots allt vara de ungas stöd och trygghet?!

Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?