• Anonym (44 år)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

I princip alla män, oavsett ålder, kollar på snygga tjejer och jag är inget undantag. Mentalt tänker man inte på att man faktiskt är 20-25 år äldre än tjejerna man kollar på (jag kollar på tjejer i alla åldrar, men nu gällde frågan unga tjejer). Jag kan förstå om jag t.ex. skulle glo mycket ingående på en 18-åring, att hon då skulle tycka att det var "obehagligt", men så skulle jag personligen inte göra, det skulle nog var lite diskret i sådana fall, och skulle jag få minsta indikation om att tjejen inte "uppskattade" detta, så skulle jag sluta titta direkt.

Alltså, tycker ni unga tjejer att det är "obehagligt" när "äckliga gubbar" +40 kollar på er (inte något pervo alltså) eller hur resonerar ni? Man vill ju inte upplevas som en snuskgubbe bara för man har passerat 40 och kollar på snygga tjejer, i alla åldrar (Jag raggar inte på så unga tjejer).

• Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
  • Anonym (20)
    Erika71 skrev 2021-11-05 16:24:23 följande:
    Kaffedraken vet inte vad han länkar till, han är mest ute efter en reaktion så att han sen kan använda kommentarerna han får som ett bevis på att världen är emot honom.

Han har flera gånger skrivit att han egentligen inte är intresserad av yngre tjejer, han blir småkär i den som är trevlig mot honom oavsett ålder, så han har bara startat tråden för att få reaktioner vilket han också har fått- bra där KD!
    Ja, han har helt klart inte läst det han länkar till. Försöker faktiskt förstå honom, men det går inte, så jag ger upp här.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (20) skrev 2021-11-05 16:18:47 följande:
    OK. Det du länkade till beskriver vad äldre män (mellan 30-49) gör fel i sin kontakt med kvinnor, så förstår inte riktigt vad du syftar på där. Kollade runt lite och han verkar ju vara din totala motsats, så lite förvånad att det är någon du följer.
    Ok. Jag syftar på när han går igenom olika fördomar som folk har, om åldersskillnad. Som jag själv sett i mina trådar.

Jag vet inte var du får det ifrån, att jag följer honom.
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-05 19:55:06 följande:
    Ok. Jag syftar på när han går igenom olika fördomar som folk har, om åldersskillnad. Som jag själv sett i mina trådar.

Jag vet inte var du får det ifrån, att jag följer honom.
    För att du skriver att ni drakar håller ihop, för att du skriver att du tidigare läst han blogg, till exempel.

Nej, det skriver han inte. Han beskriver de misstag som äldre män gör och han beskriver typer av kvinnor (kvinnor som inte gillar äldre män, kvinnor som skulle kunna tänka sig vara äldre män osv). Inte någonstans "tacklar han fördomar".
  • Anonym (kaffedraken2)
    Erika71 skrev 2021-11-05 16:24:23 följande:
    Kaffedraken vet inte vad han länkar till, han är mest ute efter en reaktion så att han sen kan använda kommentarerna han får som ett bevis på att världen är emot honom.

Han har flera gånger skrivit att han egentligen inte är intresserad av yngre tjejer, han blir småkär i den som är trevlig mot honom oavsett ålder, så han har bara startat tråden för att få reaktioner vilket han också har fått- bra där KD!
    Jo. Jag länkade till en blogg jag läste för längesen, kallades Blackdragon Blog. Tydligen bytt namn nu.

Jag är intresserad av unga tjejer, men jag söker inte unga tjejer, kommer aldrig mer stöta på en ung tjej. Jag är öppen för att träffa en ung tjej. Helst vill jag träffa en jämnårig.

Det är flera tjejer/kvinnor på jobbet som är trevliga och attraktiva. Och jag är förälskad i allihopa.
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-06 19:09:42 följande:
    Jo. Jag länkade till en blogg jag läste för längesen, kallades Blackdragon Blog. Tydligen bytt namn nu.

Jag är intresserad av unga tjejer, men jag söker inte unga tjejer, kommer aldrig mer stöta på en ung tjej. Jag är öppen för att träffa en ung tjej. Helst vill jag träffa en jämnårig.

Det är flera tjejer/kvinnor på jobbet som är trevliga och attraktiva. Och jag är förälskad i allihopa.
    Du kanske vet vad bloggen hette tidigare, men du har ju uppenbarligen inte förstått innehållet du länkade till.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (20) skrev 2021-11-06 19:48:09 följande:
    Du kanske vet vad bloggen hette tidigare, men du har ju uppenbarligen inte förstått innehållet du länkade till.
    Inte kanske, jag är säker på att den hette Blackdragon Blog.
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-06 20:35:31 följande:
    Inte kanske, jag är säker på att den hette Blackdragon Blog.
    Jag skrev att du inte förstod innehållet du länkat till.
  • Anonym (kaffedraken2)

Eftersom Blackdragon döms ut (han är ju Man), och alla missar det han skrev i bloggen, så kommer några ord från en svensk Kvinna. Som inte har problem med att män träffar yngre tjejer.
    Kommentera gärna hennes ord. Hon har säkert fel hon också.

www.filindeblogg.nu/

• Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-07 16:51:13 följande:
    Eftersom Blackdragon döms ut (han är ju Man), och alla missar det han skrev i bloggen, så kommer några ord från en svensk Kvinna. Som inte har problem med att män träffar yngre tjejer.

www.filindeblogg.nu/
    Dömde inte ut honom. Påpekade att han inte skriver det du säger att han skriver.
  • Anonym (Malin (22))
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-07 16:51:13 följande:

www.filindeblogg.nu/

Dels skriver han inte det du påstår (citera gärna isf), dels säljer han kurser till såna som inte reder ut livet själv. Klart man kan tycka det låter intressant, men glöm inte att han skriver för att locka pengar av er.
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?