• Anonym (44 år)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

I princip alla män, oavsett ålder, kollar på snygga tjejer och jag är inget undantag. Mentalt tänker man inte på att man faktiskt är 20-25 år äldre än tjejerna man kollar på (jag kollar på tjejer i alla åldrar, men nu gällde frågan unga tjejer). Jag kan förstå om jag t.ex. skulle glo mycket ingående på en 18-åring, att hon då skulle tycka att det var "obehagligt", men så skulle jag personligen inte göra, det skulle nog var lite diskret i sådana fall, och skulle jag få minsta indikation om att tjejen inte "uppskattade" detta, så skulle jag sluta titta direkt.

Alltså, tycker ni unga tjejer att det är "obehagligt" när "äckliga gubbar" +40 kollar på er (inte något pervo alltså) eller hur resonerar ni? Man vill ju inte upplevas som en snuskgubbe bara för man har passerat 40 och kollar på snygga tjejer, i alla åldrar (Jag raggar inte på så unga tjejer).

• Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (20) skrev 2021-11-08 18:47:07 följande:
    Såklart! Du fattar inte att Leonadro diCaprio är mer spännande än du? Mer attraktiv för kvinnor i alla åldrar?
    Jodå. 
    Och det finns äldre skådisar än honom som vill träffa tonårstjejer. (jag får inte nämna namnen här, för då blir jag spärrad)

Och folk tycker att det är ok. Då är tjejerna vuxna.
  • Anonym (Roligt)
    Anonym (håhåjaja) skrev 2021-11-08 17:47:10 följande:

Såna som jag? Jag skrev ganska tydligt att jag tycker att det är jävligt vidrigt.

Jag tror att världen delvist ser ut som den gör för att så många springer omkring och gör korkade saker som de sen inte vill ta ansvar för och skyller ifrån sig på andra. Om folk kunde tänka till INNAN de gjorde korkade saker och om de gör korkade saker sen tog ansvar för det och jobbade med sina brister istället för att skylla det på andra så skulle världen nog se betydligt bättre ut.

Jag menar det är ju klar att det är enkelt att göra korkade saker om man aldrig behöver ta ansvar för det? Men lär man sig nåt av det då eller kommer man bara fortsätta göra korkade saker och skylla ifrån sig istället?

Personligen skulle jag aldrig stoppa kuken i någon ung tjej och jag har redan skrivit varför. Frågan du borde fråga dig är varför du särade på benen för gubbar när andra tjejer i din ålder lät bli? Vad var det som skilde mellan dig och dem?

Läste några av dina svar till andra och reviderar det jag skrev, du verkar vettigare än vad jag tolkade av dina svar till mig.

Vad gäller mig sj så är jag på det klara på varför jag gjorde dom valen och jag följer mallen av trasig tjej som lärde mig tidigt som litet barn att mitt enda värde var för män att ha sex med, oavsätt om jag sa nej eller inte. Det fuckar upp en människa, och gubbar står på kö för att få utnyttja tidigt "tystade barn" som fallit offer för pedofiler o våldtäktsmän.

Jag börjar lära mig nu men att se hur lite värde man hade när det enda man ville eg va att bli omhållen av en vuxen människa, få det otillfredsställda barnbehovet av en trygg vuxen/förälder tillgodosett genom det enda jag viste - genom att låna ut min kropp, det gör ont, men thats life. Det känns bara så jävla tråkigt att män inte förstår det här.
  • Anonym (Nope)
    AnnaSturesson skrev 2021-11-08 18:59:12 följande:

Jag undrar om 40-åriga män tycker tanter på 65+ är äckliga.

Haha, undrar också som dom skulle se det som tantslem om äldre damer skulle spana in dom på krogen, bussen eller i mataffären ;D
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Alice) skrev 2021-11-08 17:54:27 följande:
    Helt ärligt har jag aldrig uppskattat att få "blickar" från män som hade kunnat vara min pappa... Det är aldrig vidare fräscht. 

Sen är det ju också bara en viss typ av män som riktar in sig på så pass unga tjejer... Är du 40+ och vill få till det med en tonåring är det något fel på dig.
    Samma här
  • Anonym (20)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-08 18:54:54 följande:
    Jodå. 
    Och det finns äldre skådisar än honom som vill träffa tonårstjejer. (jag får inte nämna namnen här, för då blir jag spärrad)

Och folk tycker att det är ok. Då är tjejerna vuxna.
    Men dåså. Sluta tjata om det då.
  • Anonym (håhåjaja)
    Anonym (Roligt) skrev 2021-11-08 19:01:38 följande:
    Läste några av dina svar till andra och reviderar det jag skrev, du verkar vettigare än vad jag tolkade av dina svar till mig.

Vad gäller mig sj så är jag på det klara på varför jag gjorde dom valen och jag följer mallen av trasig tjej som lärde mig tidigt som litet barn att mitt enda värde var för män att ha sex med, oavsätt om jag sa nej eller inte. Det fuckar upp en människa, och gubbar står på kö för att få utnyttja tidigt "tystade barn" som fallit offer för pedofiler o våldtäktsmän.

Jag börjar lära mig nu men att se hur lite värde man hade när det enda man ville eg va att bli omhållen av en vuxen människa, få det otillfredsställda barnbehovet av en trygg vuxen/förälder tillgodosett genom det enda jag viste - genom att låna ut min kropp, det gör ont, men thats life. Det känns bara så jävla tråkigt att män inte förstår det här.
    Tack!

Jättebra att du har koll på anledningen till att det blev så, du verkar ha bättre självinsikt än många. Det du skriver belyser återigen hur viktigt en trygg och bra barndom är och hur det påverkar vilka val vi gör i livet.

Ja, det suger att göra misstag och misstag gör vi ju alla genom åren, det är ju så man lär sig på både gott och ont. Vissa lärdomar kommer tyvärr till ett högt pris Rynkar på näsan

Håller med om att det är väldigt vanligt att det just är "trasiga" unga tjejer som ligger med gubbar, det är en av anledningarna till att jag tycker är det vidrigt. Känns som att en vuxen man i den åldern  borde kunna tänka längre än kuken. Vissa av dem har förmodligen själva tonårsbarn som de förmodligen inte alls skulle vilja låg med gubbar i deras ålder, men tydligen går det alldeles utmärkt att knulla på andras döttrar i samma ålder. Dubbelmoral deluxe.

Personligen kan jag absolut förstå att man kan tycka unga tjejer är attraktiva, tror tom att det finns forskning som visar att det är en naturligt instinkt hos män eftersom rent biologiskt så är unga kvinnor ofta är fertilare och friskare än äldre vilket ökar chanserna till friska barn.... men jag tycker att en vuxen man borde kunna tänka längre än bara instinkter och impulser
  • Anonym (håhåjaja)
    Anonym (20) skrev 2021-11-08 18:47:07 följande:
    Såklart! Du fattar inte att Leonadro diCaprio är mer spännande än du? Mer attraktiv för kvinnor i alla åldrar?
    Nja, fast han har ju en poäng i att om det är ok att knulla kända gubbar men inte vanliga gubbar så är det kanske inte åldern i sig som är det avgörande utan hur känd man är?
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?