Anonym (håhåjaja) skrev 2021-11-08 12:16:15 följande:
Nja, alltså visst håller jag med om att det är patetiskt med gubbar som jagar lammkött för att boosta sitt ego eller återuppleva svunna glansdagar.... MEN... ditt inlägg är ju rätt motsägelsefullt.
Du skriver att "vanliga" 40+ är gubbslem men de som "lever sitt bästa liv" inte är det. Det är ju liksom en smakfråga som bara existerar i ditt huvud. Gubben som tittar på dig kan ju inte läsa just dina tankar och veta vilka gubbar som är ok eller inte ok efter just dina kriterier. Tydligen verkar ju även du vara öppen för att ligga med gubbslem OM han är rätt sorts gubbslem.
Du ser inte en viss dubbelmoral i att säga att 40+ som raggar på unga tjejer är äckliga och existerar inte i mitt synfält, men om "rätt sorts" gubbslem dyker upp så kan jag tänka mig dra ner trosorna ändå? Hur ska gubbar veta vad som är "rätt sorts" gubbslem för just dig?
Tror du blandade ihop lite inlägg. Men jag är inte intresserad av nån gubbe övht som tittar på unga tjejer som jag skrev. Har legat m äldre å alla har gjort mig besviken sexuellt, helt värdelösa - kommer fan i byxorna tom.. men de i min ålder har vart bättre sexuellt. Det jag skrev om living his best life handlar om relation, jag vill inte döma ut människor och visst KAN kärlek växa över åldersgap, men att knulla en gubbe, nej fy, då ska hans personlighet väga upp ordnetligt för en relation isf.
Som tjej blir man uppvaktad av gubbar från innan man ens blir könsmogen, snubbar tror att deras uppmärksamhet är utöver det normala men det är det inte. Jag önskar att alla män fick leva i tjejers skor för att förstå detta. Det är på gott o ont, o gör tjejer lite bitchiga för att vi är feed up med att män äcklar sig på oss, blickar är oxå äcklande. Att inte kunna gå på gymmet, äta en glass, gå på gatan, köpa kaffe etc utan att få uppmärksamhet endast pga vårt yttre, så jävla tamt o ointressant.