Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

I den åldern var jag intresserad av jämnåriga

• Anonym (Jo)
    Kryptonit skrev 2021-10-25 18:48:25 följande:
    Ja var avvaktande på första dejten...men hon typ vräkte sig över mig....så blev ligga direkt på första dejten.
    Jösses
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Kvinna i 50-årsåldern) skrev 2021-10-26 05:06:33 följande:
    När jag var 18 hade jag inte uppskattat blickar från män 40+, vi 25 däremot? Jo, säkert från en man på 40-45, men inte från en femtioåring.

När jag var ung drogs jag alltid till lite äldre män, inte 20 år äldre men max upp till 15. Var gift med en 13 år äldre man från jag var 25 till 30. Det var inte åldersskillnaden som orsakade skilsmässan.

Idag är jag runt 50 och håller mig till män i min egen ålder, +-5 år. 
    Samma här
  • Anonym (Jo)
    Anonym (bögen) skrev 2021-11-01 11:59:08 följande:
    Tycker det var obehagligt med gubbarna i duschen på badhuset när man var 18 år själv och dom stod och glodde på en. Var väldigt vanligt förekommande, dom liksom satt i duschrummet och "läste" tidning. Vem har liksom tidning med sig i duschrummet!
    Var endast för att dölja ståndet, detta kunde vara typ 65+ gubbar.
    Vad obehagligt 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Malin (22)) skrev 2021-11-02 20:56:16 följande:
    Ja, jag tycker de är gubbar. Alla är såklart inte äckliga, men jag vill inte att män i min pappas ålder stöter på mig.

Skulle jag bli intresserad (not very likely!) så stöter jag på honom. Bra tumregel för män som vill stöta på mycket yngre kvinnor.
    Du har rätt
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Alice) skrev 2021-11-08 17:54:27 följande:
    Helt ärligt har jag aldrig uppskattat att få "blickar" från män som hade kunnat vara min pappa... Det är aldrig vidare fräscht. 

Sen är det ju också bara en viss typ av män som riktar in sig på så pass unga tjejer... Är du 40+ och vill få till det med en tonåring är det något fel på dig.
    Samma här
  • Anonym (Jo)

Absolut inte äckliga men att de var gubbar.

Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?