Inlägg från: Anonym (kaffedraken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kaffedraken2)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Anonym (Anonyym) skrev 2021-10-24 23:54:42 följande:

Svårt att förstå hur någon över huvud taget skulle kunna få för sig att det skulle kunna finnas unga eller minderåriga som är interesserade av äldre män. T

Ja, det är märkligt.
    www.familjeliv.se/forum/thread/45291496-fruktansvart-tand-pa-aldre-man
  • Anonym (kaffedraken2)
    Kryptonit skrev 2021-10-25 04:28:14 följande:
    Då kan jag berätta för dig att alla är inte lika...jag har under några veckor nu dejtat en 24 år yngre kvinna, är själv 52. Det var hon som kontaktade mig och tog initiativet, jag har inget välbetalt jobb och inte heller någon fin bil eller andra status prylar. Hon har bjudit mig på mat fler ggr än jag bjudit hon och det har inte varit på restaurang.

Så visst finns det!

Sen är jag övertygad av att de finns de som också drar sig till de m pengar, men det finns det ju i alla åldrar.
    Jag träffade en tjej på 22, när jag var 47. Det var hon som kontaktade mig. Dom flesta här tyckte det var fel och äckligt. Hon var inte vuxen. Däremot så har jag sett att när kändisar träffar unga tjejer, då är dom vuxna från 19 år och uppåt. Man får inte nämna kändisarnas namn här, för då blir man spärrad.
    Jag hade inte sex med henne, och det tyckte flera här också var konstigt.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Kryptonit skrev 2021-10-25 17:51:44 följande:
    Hon kontaktade mig på en datingsajt,ja bilder finns där...jag påpekade åldern men hon struntar i åldern.
    Samma här. Hon visste såklart hur gammal jag var, men hon sa att hon dras till äldre män. Hon var trött på jämnåriga män som var för på, och skulle försöka en massa direkt på dejter.

Jag har läst här på FL att män bara är ute efter sex med unga tjejer, och ute efter hennes unga kropp. 
    Så jag var väl undantaget antar jag.
    Jag ville ligga. Men inte bara det.
    Och jag försökte inget heller.
    Hon sa senare att hon tyckte att jag skulle ha gjort nåt.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Kryptonit skrev 2021-10-25 18:48:25 följande:
    Ja var avvaktande på första dejten...men hon typ vräkte sig över mig....så blev ligga direkt på första dejten.
    Oj. Sån tur hade inte jag. Vi träffades 4 ggr och det blev bara en kram.
    Det var flera här som tyckte det var konstigt att jag inte försökte ha sex med henne, eftersom jag var attraherad.
    Först var det äckligt och fel att jag ens träffade henne. Sen gjorde jag fel som inte försökte nåt.
    You just can't win Skrattande
  • Anonym (kaffedraken2)

Kanske att du minns vad du tyckte när du var 18-25?

• Anonym (kaffedraken2)

Det är många unga tjejer som gillar äldre män. Ca 20%.
    VYW. Very Young Women. 18-23 år.
    Type 2, enligt min själsfrände Blackdragon. (Vi drakar håller ihop)
    Här på FL är dom flesta kvinnor Type 1. Dom tycker det är avskyvärt med äldre män som gillar unga tjejer.
    Jag är själv ett levande bevis, då en het 22-åring ville ha mig.

calebjones.com/2012/12/12/younger-women-who-like-older-men/

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (håhåjaja) skrev 2021-11-01 12:51:42 följande:
    Ehm, du menar den där tjejen som du ältat i 20 år och skrivit 150 trådar om?
    Menar du att EN tjej som du kanske hade en chans på för 20 år sen är talande för alla hundratusentals unga tjejer i Sverige? Hur många unga tjejer har visat dig intresse sen dess?

Det enda det är bevis på är att du inte mår bra psykiskt och behöver vård vilket många många oxå påpekat för dig genom åren. Om den där andra draken mår som du gör är det inte så konstigt om ni håller ihop och alla sk "fakta" som hen presenterar skulle jag ta med en stor skopa salt.
    Ja, hon är det.
    Ja, hon hör till dom 20% av unga tjejer som gång igång på gubbar som mig.
    Jag har matchat med några tjejer på Tinder, och så tror jag att en tjej på jobbet kollat in mig lite.

Hoppas jag får en ung het brud som sköterska, som tar hand om mig Flört
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (håhåjaja) skrev 2021-11-01 12:51:42 följande:
    Ehm, du menar den där tjejen som du ältat i 20 år och skrivit 150 trådar om?
    Menar du att EN tjej som du kanske hade en chans på för 20 år sen är talande för alla hundratusentals unga tjejer i Sverige? Hur många unga tjejer har visat dig intresse sen dess?
    Glömde svara på antalet. Jag gissar på 20 st kanske. Ingen har skrivit och velat ses, som hon gjorde dock.
    Ett par st skrev, men dom var uppenbara fejkprofiler. 
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (men för faan) skrev 2021-11-01 14:27:36 följande:

tror bilden behöver justeras lite om det verkligen finns medelålders gubbar som tror 20% av 20-åringarna är intresserade av dem.

Sanningen är att det troligen inte är nån, kanske en på 10 000 som eventuellt skulle skulle vara intresserad av random medelålders gubbe. Kanske kan man hitta nån enstaka till om gubben i fråga har bra ställt.

Frågar man 20-åringar om de är intresserade av äldre män så tänker de på typ 35-åringar, inte 45-55 
    Sen är det största problemet för den gubbsjuke att dessa 20-åringar liksom inte vill ha vilken gubbig 50-åring som helst utan han behöver vara gubbsnygg, typ Johnny Depp, Antonio Banderas eller liknande. Gubbige Åke, 53 på vägverket kommer inte ha så många dreglande 20-åringar efter sig.

Inse, väx upp

Du borde styra upp det, och skriva en egen blogg. Så att det blir korrekt.
  • Anonym (kaffedraken2)

Här tacklar Svartdraken (Blackdragon) dom vanligaste fördomarna. Som även ofta dyker upp här på forumet.
    calebjones.com/2014/03/01/x-mistakes-men-men-pursuing-younger-women/

I shouldn't date a woman that young. It's just not right.
    No woman that young would ever be attracted to a man my age.
    Everyone will think I'm shallow if I dated a woman that young.
    A relationship with a woman that young would never work. We're in completely different places in life.
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?