Lotten93 skrev 2013-04-07 16:58:36 följande:
Det spelar väl absolut ingen roll så länge hon inte fritt visar upp sina trosor på dagiset. Jag går omkring i string rätt ofta och inte känner jag mig mer eller mindre sexig på grund av det.
När det däremot gäller att byta om med barnen i omklädningsrummet på ex. badhuset så ska hon/han ju föregå med gott exempel och ha på sig trosor/kalsonger som täcker det mesta av rumpan åtminstone. Är det en han sp bör hann ju ha kalsonger och inte trosor.
Föregå med gott exempel genom att ha trosor/kalsonger som täcker det mesta av rumpan?
På vilket sätt är det ett bättre exempel än att ha string?! På vilket sätt är nakna skinkor ett dåligt
exempel?
I och med ditt sätt att resonera varken kan man eller borde man alltså basta (då är man ju, hemska tid, naken) eller duscha (då är man ju, hemska tid, naken) när man är på badhuset och det råkar vara barn i närheten! För naken m å s t e ju vara ännu v ä r r e än att ha en tygremsa mellan ett par i övrigt nakna skinkor. Då har du ju åtminstone lite, lite tyg som skyler.
Ditt inlägg var det mest korkade jag läst på mycket, mycket, mycket länge.