• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • adina01

Hur vet du ts att personal går omkring och känner sig sexiga på förskolan, syns det utanpå hur de känner sig inombords?

• slapback

Vad personalen har på sig kunde jag inte bry mig mindre om. Det är inte det som avgör hur bra denne gör sitt jobb. Kan inte förstå vad det skulle ha för betydelse. Idioti enligt mig.

• Madeleine de Scudéry

De ska ha sådana där nättrosor som finns på sjukhus.

• Anton Chigurh

Nu har jag gjort ett inlägg i systertråden. Var det möjligen fel !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fiona M

Jag tycker det är fult när man ser underkläderna, oavsett yrke och kön.

• Jessica 437

Du vill alltså kolla under kläderna på personalen för att se att dem inte har sexiga underkläder? Va är du för skum människa? haha! Jag jobbar på förskola och jag har vilka underkläder jag vill, inte så att jag visar dem någon gång :)

• Deelicious
    Jessica 437 skrev 2013-04-07 15:40:10 följande:
    Du vill alltså kolla under kläderna på personalen för att se att dem inte har sexiga underkläder? Va är du för skum människa? haha! Jag jobbar på förskola och jag har vilka underkläder jag vill, inte så att jag visar dem någon gång :)
    Har du urringat i förskolan? Vad tycker föräldrarna?
  • Mandel

De får ha vilka trosor de vill så länge jag och barnen slipper se dem. Problemet är väl mer dagens mode där byxorna är lågt skurna och toppar och tröjor knappt når ned till byxlinningen när man står upp. Böjer man sig ned då så visas ju hela baken och trosorna i alla fall...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • The past is now

ASG! Jag dör av skratt! Vad är det för TS? WTF, vad sjutton har du med det att göra? SER du trosorna på kvinnorna idag? Vad du är pervers som glor!

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?