• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Deelicious
    sötare skrev 2013-04-07 14:57:11 följande:
    Det finns de som känner sig väldigt sexiga i bh då måste de oxå förbjudas
    Nej men jag förutsätter att man ej använder puch up bh på dagis utan att man har en ordentlig sport-bh
  • Lattjo

Gäller det samma sak om man är med sina egna barn? I fredags skulle jag hämta mina ungar och köra dom till pappa. Jag hade på mig halvstring, push up, urringad tröja, tighta jeans, midjekort skinnjacka och ett par knähöga stövlar med halvhög klack. Min kille tyckte jag var skitsexig när jag gick hemifrån och jag kände mig jävligt snygg och sexig faktiskt. Men är det fel alltså? För jag kände mig sexig när jag åkte (och även runt dom andra barnen på dagis, visserligen var inte det något jag tänkte på när jag gick runt bland barnen men sak samma va?).

Måste ju bara veta så jag inte råkar känna mig sexig någongång när det är direkt olämpligt.

• Faderator
    Lattjo skrev 2013-04-07 15:00:05 följande:
    Gäller det samma sak om man är med sina egna barn? I fredags skulle jag hämta mina ungar och köra dom till pappa. Jag hade på mig halvstring, push up, urringad tröja, tighta jeans, midjekort skinnjacka och ett par knähöga stövlar med halvhög klack. Min kille tyckte jag var skitsexig när jag gick hemifrån och jag kände mig jävligt snygg och sexig faktiskt. Men är det fel alltså? För jag kände mig sexig när jag åkte (och även runt dom andra barnen på dagis, visserligen var inte det något jag tänkte på när jag gick runt bland barnen men sak samma va?).

Måste ju bara veta så jag inte råkar känna mig sexig någongång när det är direkt olämpligt.
    *Slänger mig på telefonen och ringer soc*
  • KimPossible
    Deelicious skrev 2013-04-07 15:00:05 följande:
    Nej men jag förutsätter att man ej använder puch up bh på dagis utan att man har en ordentlig sport-bh
    Om man känner sig sexigare i en sport-bh än en push-up då? 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • puss

Faderator (kul btw)
    Just det och dem kan spåra ip-nummer numer!!!!!11

• Lattjo
    Faderator skrev 2013-04-07 15:01:17 följande:
    *Slänger mig på telefonen och ringer soc*
    Fan, jag visste väl ett jag inte skulle gått ut utan mormorstrosor och bylsiga kläder... Jaja, jag väntar på att soc kommer hit och säger ajabaja till mig.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Deelicious skrev 2013-04-07 15:00:05 följande:
    Är inte det lite jobbigt att ta en sådan position när det är så subjektivt vad som är sexigt?

Det finns ju folk som tycker att sportbh och "rejäla bomullstrosor" är bra mycket sexigare än push up och stringtrosor. Vems mall ska man använda för att vara säker på att man inte är sexig?

Relaterad fråga: Vad gäller för män som arbetar inom barnomsorgen, vilken sorts trosor bör de ha om de nu önskar bära trosor?
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?