• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Psychopath
    boandersson skrev 2013-04-10 00:58:35 följande:
    Hellre en förskolelärare med string än en med slöja.. 
    För att?
  • Coccolina

Hmm sen när kollar du in underkläderna TS??? De flesta jag känner har andra kläder på sig över underkläderna vilket gör det helt hysteriskt att någon skulle bry sig vad man har på sig under....

Deelicious skrev 2013-04-07 14:33:44 följande:
    Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • KristenTjej84
    Scarlett skrev 2013-04-09 23:48:36 följande:
    Sedessamt och oskyldigt!

Haha, har aldrig sett en förskolelärare/barnskötare med sådär kort kjol på jobbet under alla mina år som barnskötare i olika förskolor. Ohygieniskt??!! med tanke på att man ska sitta i sandlådor, hjälpa barnen på och av ytterkläder etc. Inte så fräscht efter en hel dag.. bara säger det..

• Scarlett
    KristenTjej84 skrev 2013-04-16 11:59:42 följande:
    Haha, har aldrig sett en förskolelärare/barnskötare med sådär kort kjol på jobbet under alla mina år som barnskötare i olika förskolor. Ohygieniskt??!! med tanke på att man ska sitta i sandlådor, hjälpa barnen på och av ytterkläder etc. Inte så fräscht efter en hel dag.. bara säger det..

Men det är väl en blöja hon har på sig?
  • KristenTjej84
    Scarlett skrev 2013-04-16 13:09:29 följande:

Men det är väl en blöja hon har på sig?
    Ser ut som för stora trosor med gigantisk binda..
    tycker jag..

• Tom Araya

Har inte kommunen tagit fram en förskolepedagogstrosa till den godkända förskolepedagoguniformen?

• bitte67
    Tom Araya skrev 2013-04-17 21:25:03 följande:
    Har inte kommunen tagit fram en förskolepedagogstrosa till den godkända förskolepedagoguniformen?
    Nej inte än, men det är på gång. Med loggan mitt bak! Flört
  • moi01

De dagis tanterna ska föregå med gott exempel så jag tycker de ska ha vanliga basic trosor eler hipsters men inte strings

• Tom Araya
    moi01 skrev 2018-05-18 22:59:56 följande:

De dagis tanterna ska föregå med gott exempel så jag tycker de ska ha vanliga basic trosor eler hipsters men inte strings

Om dagistanterna föregår med gott exempel så håller de inte på och flashar trosorna på jobbet.

Vad är förövrigt att föregå med gott exempel vad det gäller stil på underkläder, varför och vem bestämmer det?
    Vem ska ens se dem på jobbet?
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?