• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Karin 748
    Ordis skrev 2013-04-07 22:29:03 följande:
    Det är klart de ska! De ska skära in gott i dajmkrysset också så om de böjer sig ner så ser man kånkelbären på var sida.
    Ja bara det är jämnställt. Ska de jobba med genus får de baske mig gå all in.
  • Ordis
    Karin 748 skrev 2013-04-07 22:31:41 följande:
    Ja bara det är jämnställt. Ska de jobba med genus får de baske mig gå all in.
    Heja jämställt!
    Stava rätt är jävligt överskattat, de flesta läser i ordbilder i alla fall och förstår således vad där står.
  • Furstinna

Men asså vad fan. Hur gör folk med sina barn hemma? Jag kan springa runt härhemma i string, strumpebandshållare och stay-ups t. Sänder jag ut något dåligt budskap till min dotter då? Måste man gå i obekväma kyskhetsbälten med mormorstrosor för att vara en god förebild?

• Johans Pillerill

Håller med ts! Jag stör mig fruktansvärt på när vår manlige dagisfröken springer runt i bara stringtrosor!! Tycker verkligen inte det sänder ut rätt signaler till barnen! Det är ju kallt för jisse namn, han borde ha vita tubsockor och toppluva också så han inte blir förkyld och smittar ungarna.

• SillyJokes

Hädanefter måste ALLA dagisfröknar bära dessa trosor för vi måste ju tänka på barnens bästa när deras fröknar klär av sig inför dem!!!

Helt rimligt för en 22-årig förskollärare.

• Teller

Klättrar dom på stegar utan trosor?

• Oförglömlig
    SillyJokes skrev 2013-04-07 22:57:10 följande:
    Hädanefter måste ALLA dagisfröknar bära dessa trosor för vi måste ju tänka på barnens bästa när deras fröknar klär av sig inför dem!!! Helt rimligt för en 22-årig förskollärare.

SillyJokes skrev 2013-04-07 22:57:10 följande:
    Hädanefter måste ALLA dagisfröknar bära dessa trosor för vi måste ju tänka på barnens bästa när deras fröknar klär av sig inför dem!!! Helt rimligt för en 22-årig förskollärare.

Måste de verkligen bära just de trosorna? Å måste dem dela då? Alla i en Trosa?;)
  • SillyJokes
    Oförglömlig skrev 2013-04-07 23:17:29 följande:

Måste de verkligen bära just de trosorna? Å måste dem dela då? Alla i en Trosa?;)
    Hahaha, jag menade så klart denna typ av trosor, inte just detta exemplar. ;) Tack för påpekandet.

Men jag tror faktiskt att just detta exemplar skulle kunna passa på två dagisfröknar samtidigt. Haha.
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?