• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • likamedfalskt

Ojoj, inte undra på att mannen trivs bra med att jobba på förskola om kvinnorna springer runt och visar sina sexiga underkläder hela tiden

Skämt å sido, självklart ska de ha vilka underkläder de vill. Sen skulle jag inte tycka det var snyggt med string och låga brallor på någon oavsett yrke, men det får väl ändå vara upp till den personen själv.

• Scarlett
    KristenTjej84 skrev 2013-04-08 12:48:49 följande:
    Vilka trosor de vill så länge de inte hade tänkt att ha underklädes modevisning inför barnen;)

trosor= privat sak.

Skulle bli en väldans ståhej om man var tvungen att ha mormors trosor bara för att man jobbade på förskola och/eller skolan. Vem av er som jobbar på förskolan har lust att ha på sig dem här t ex? 

Jag, de var ju jättefina. :)
  • Tangent

Spelar ingen roll vilken sorts trosor personalen har, de har väl kläder utanför.

• JanaLiiN

hehehe om man inte har problem får man uppfinna ett!

• Grattis

Det känns lite som att du behöver jobba med dig själv om du stör dig på vad andra människor har för kläder på sig :)

• Tisse

Manlig eller kvinnlig barnskötare?? Ser gärna den manliga barnskötaren på vår förskola i string, för jämställdheten..

• Joanna88
    FrökenLöken skrev 2013-04-08 10:49:04 följande:
    Jag tycker personligen att förskolepersonal skall avnända blöja, för att möta barnen på deras nivå.

FrökenLöken skrev 2013-04-08 10:49:04 följande:
    Jag tycker personligen att förskolepersonal skall avnända blöja, för att möta barnen på deras nivå.

Precis!!!
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?