• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Hannah76

Hahahahahahahahahahaha,.

"Annat". De får självklart ha på sig vilka trorsor de vill, är helt ointresserad av deras underkläder. 

• droppen25

De får ha vilka underkläder de vill. Kan inte påminna mig att jag någonsin tänkt på vad mina barns dagisfröknar har på sig överhuvud taget.
    Jo förresten, jag har varit lite avundsjuk på deras vinterkläder några gånger. 

• Sandraa L

Jag skiter fullständigt i vad min dotters fsk lärare har för trosor på sig hahahaha. Var tvungen att skriva troslöst, bara för att {#emotions_dlg.djavulsk}

www.belovedfamily.se / 20år och mamma till Angelica 090904 och gravid med lillasyster bf 29/6 <3
  • Tom Araya

De ska vara heltäckande, från fötterna till halsen och i så tjock kvalitet att inget lyser igenom. Likaså klädena utanpå.

• NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-04-09 14:22:48 följande:
    De ska vara heltäckande, från fötterna till halsen och i så tjock kvalitet att inget lyser igenom. Likaså klädena utanpå.

Lösningen måste vara burka med onepiece under - garanterat fritt från synen av underkläder!
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-04-09 14:27:29 följande:

Lösningen måste vara burka med onepiece under - garanterat fritt från synen av underkläder!
    Japp och det har vi ju sett i vissa andra trådar att muslimska ideal är välkommet inom skolvärden.
  • Cherry Cupcake

HAHA villket problem du har ts. har du inget annat att reta dig på?
    pinsamt.

• boandersson
    Tom Araya skrev 2013-04-09 14:40:33 följande:
    Japp och det har vi ju sett i vissa andra trådar att muslimska ideal är välkommet inom skolvärden.
    Hellre en förskolelärare med string än en med slöja.. 
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?