• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • iaseia

Jag ska bli förskollärare och anser att jag får använda vilja jävla trosor jag vill, det är ju inte så att barnen följer med mig in på toa direkt och ser mina trosor ändå.

• mixxiec

Alltså.. Det är väl upp till var och en vad dom vill ha för underkläder? Det handlar ju om att känna sig bekväm i de kläder man bär, vad är det för fråga egentligen?

• yoyo90
    Deelicious skrev 2013-04-07 14:33:44 följande:
    Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!
    Jordens undergång är nära...
  • Tom Araya

Så länge personalen inte flashar sina trosor (vilket jag tror rätt få kvinnor gör på jobbet) får de ha vad fan som helst.

• Snöviolen

Jag skiter fullständigt vilka underkläder pedagogerna har på sig. De har väl andra kläder som täcker.

• Tom Araya

Röstade på annat: Vilka som helst eftersom du ändå inte ska se dagispersonalens trosor.

• nevermind

TS har antingen svans eller är född på 30-talet och har aldrig lämnat lilla norrländska hembyn.

• AgentApelsin

Va? Vad har ens underklader med ens yrke att gora?

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?