• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Wilowa

Den dagen barnens trygghet bygger på vilka trosor jag har så säger jag upp mig!

• LoPax

Men alltså, vart finns alla dessa människor som visar sina underkläder dagarna i enda? Jag kan inte minnas när jag såg en annan tjejs trosor senast.. Trodde det bara var på fjortisar man såg sånt haha! 

Jag menar det jag skriver, och ingenting annat.
  • LoPax

Varför är det första alternativet vita trosor? Är det bättre än rosa/gula/svarta whatevva? 

Jag menar det jag skriver, och ingenting annat.
  • SpanskaFlugan

Det sådant här som gör mig så trött på Familjelivs forum. Folk som uppenbarligen bara startar trådar för att provocera och folk nappar på det och sen drar hela diskussionen i väg. Och kallar man någon för "troll" blir man varnad av moderatorerna men att starta trådar som bara är till för att starta bråk får man uppenbarligen göra hej vilt.

• Wilowa
    LoPax skrev 2013-04-07 20:51:09 följande:
    Varför är det första alternativet vita trosor? Är det bättre än rosa/gula/svarta whatevva? 
    Bäst är nog trosor med Hello Kitty eller Bilar på...det är ju det som barnen föredrar.
  • Froststar

Vilka trosor som helst om de har kläder på sig. Om de inte har kläder då är det nog det jag tycker är mest märkligt och inte typen av underkläder. Sedan föredrar jag att någon som böjer sig ner och visar röven i de här vidriga populära lågt skurna jeansen har höga string för jag ser hellre stringtrosor som faktiskt har en triangel högst upp än lågt skurna boxertrosor eller hipsters så man får stirra in i en vidrig butcrack.

• chilinöt

Herregud, vad är det för trosmaffia igång här egentligen.. Inte första inlägget på FL som handlar om dagispersonal och trosor. Har fröknarna slutat använda byxor eller var är problemet? 

Så länge som fröknarna har andra kläder över sina underkläder så ser jag inga problem alls med att dom använder string eller andra ''sexiga'' trosor. Du har väl ingenting i deras byxor att göra? Om nu dagispersonal mot all förmodan har startat någon internationell byxstrejk så hoppas jag på att dom funderar på att byta karriär.. 

• Snigelkott

Det är väl ändå upp till individen? Röstade på "annat" eftersom jag inte anser mig ha med saken att göra då jag föutsätter att personen i fråga allt som oftast bär andra kläder över sina UNDERkläder, varpå det med största sannolikhet har absolut NOLL inverkan på barnen. Låt människor sköta sitt jobb och sluta döma en människas yrkesprestation efter underkläder, snälla... //hon med rejäla bomullstrosor

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?