• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • FrökenLöken

Jag tycker personligen att förskolepersonal skall avnända blöja, för att möta barnen på deras nivå.

• sinfulmist

Så länge inte jag vet vad dom har under är jag nöjd. Är vell ingen som ser vad dom har för trosor hoppas jag. Då klär man sig slarvigt värre.

• RockingSkåne

Skämt eller? Tror inte att barnen tar skada av sing. Dock är det ju inte speciellt snyggt att visa sina trosor öht. Men gör dagispersonl det ofta?

• ellen08

hahahahahaaa.....troll

*Vågar du aldrig hoppa får du aldrig veta om du kan flyga*
  • greenpower

Jag var ganska säker på att personal har ytterligare klädesplagg ovanför trosorna.

• Scarlett
    FrökenLöken skrev 2013-04-08 10:49:04 följande:
    Jag tycker personligen att förskolepersonal skall avnända blöja, för att möta barnen på deras nivå.

Mycket bra idé! Med plastisnibb!
  • KristenTjej84

Vilka trosor de vill så länge de inte hade tänkt att ha underklädes modevisning inför barnen;)
    trosor= privat sak.
    Skulle bli en väldans ståhej om man var tvungen att ha mormors trosor bara för att man jobbade på förskola och/eller skolan.

Vem av er som jobbar på förskolan har lust att ha på sig dem här t ex? 

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?