• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • boandersson

Inget stringaktigt anser jag, varken hos kvinna eller man.

• lille Birger
    SillyJokes skrev 2013-04-07 22:57:10 följande:
    Hädanefter måste ALLA dagisfröknar bära dessa trosor för vi måste ju tänka på barnens bästa när deras fröknar klär av sig inför dem!!!

Helt rimligt för en 22-årig förskollärare.

Nej, det är inte rimligt för en 22åring att ta på sig de där trosorna. En kvinna i 22årsåldern vill ha ett par tuffare trosor än de där, t ex string.
  • boandersson
    lille Birger skrev 2013-04-07 23:50:05 följande:
    Nej, det är inte rimligt för en 22åring att ta på sig de där trosorna. En kvinna i 22årsåldern vill ha ett par tuffare trosor än de där, t ex string.
    Jag är 22 år och jag har aldrig ägt ett par string...
  • Tyresö75

Men herregud dom får väl ha vilka jävla trosor dom vill, dom har väl byxor lr kjol/klänning över. På min dotters förskola springer dom inte runt i trosor iaf Obestämd

• SillyJokes
    lille Birger skrev 2013-04-07 23:50:05 följande:
    Det finns väl ingen kvinna i världen som inte vill ha riktigt stora tanttrosor.....?
  • boandersson
    Tyresö75 skrev 2013-04-07 23:57:06 följande:
    Men herregud dom får väl ha vilka jävla trosor dom vill, dom har väl byxor lr kjol/klänning över. På min dotters förskola springer dom inte runt i trosor iaf Obestämd
  • Lilia
    SillyJokes skrev 2013-04-07 22:57:10 följande:
    Hädanefter måste ALLA dagisfröknar bära dessa trosor för vi måste ju tänka på barnens bästa när deras fröknar klär av sig inför dem!!!

Helt rimligt för en 22-årig förskollärare.

• Kaffekopp

Naturligtvis kan väl inte förskolepersonal traska runt i vilka underkläder som helst! Mamelucker ska det vara, i nödfall går det väl an med ett par rejäla maxitrosor som täcker rumpa och halva magen.!!!

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?