• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Bragdoll

Såna där gigantiska mormorstrosor som de säljer på marknader. Ofta i vitt och någon pastellig grön eller rosa. Det borde vara tvång på det! Eller mamelucker. Även manliga förskollärare borde ha såna mormorstrosor. Eller mamelucker. 

• Leilon

Jag bryr mig inte om vad dagisfröken har för underkläder.

• cherrycupecake83

så länge inte stringtrosekanten syns eller flashar röven så är det väl inte så olämpligt? det är ju inte så att personalen går där barbent?

• AgentApelsin
    Virriga Vera skrev 2013-04-08 07:58:25 följande:
    Hur vet du vilka underkläder personalen har?
    ......

Och forresten, vilket yrke passar egentligen stringtrosorna till? Kontorsrattorna? Polisen? Ingenjoren? Sjuksyrrorna?

Jag hajar inte. Hur kan TS veta vad for slags underklader dagisfroken bar, och eftersom det nu ar sa himla viktigt sa antar jag att TS sjalv bar mamelucker. Som ett gott exempel.
  • nevermind

Jag tycker det är en fördel med dagisfröknar som har på sig precis vad de vill. Jag vill att barnen ska vänja sig. Så lila tuppkam på en tjej och nagellack på en man ser jag bara som positivt.

• cheese
    Ruggugglan skrev 2013-04-08 06:47:21 följande:
    Vilka de vill. Så vitt jag vet så springer inte mina sons förskolepersonal runt i underkläderna.
    Så vitt du vet ja....... intrigerna tätnar........

• notice

Så länge personalen har byxor eller annat täckande plagg över trosorna tycker jag inte att det spelar någon roll. Har aldrig ens funderat på vad folk har för slags trosor på sig och känner att det är upp till var och en att ta på sig vad man känner sig bekväm i. 

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?