Inlägg från: Ordis |Visa alla inlägg
  • Ordis

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Uppenbar tråkig trolltråd men jag har inte något bättre för mig då ungarna sover. 

Jag föredrar personal med rena underkläder.  

Stava rätt är jävligt överskattat, de flesta läser i ordbilder i alla fall och förstår således vad där står.
  • Ordis
    Karin 748 skrev 2013-04-07 21:58:21 följande:
    Är detta något man ska ta upp på föräldramötet?? Vad vi i föräldragruppen anser vara korrekt underklädsel på våra barns pedagoger.. Känns ju ofantligt relevant för hur de utför sitt pedagogiska uppdrag. Och vilken typ av troskant våra stackars barn kan råka titta in i.
    Står det inte i den reviderade förskoleläroplanen också?? Hmmm.. Och är det så att manliga pedagoger också bör bära trosor?  
    Det är klart de ska! De ska skära in gott i dajmkrysset också så om de böjer sig ner så ser man kånkelbären på var sida.
    Stava rätt är jävligt överskattat, de flesta läser i ordbilder i alla fall och förstår således vad där står.
  • Ordis
    Karin 748 skrev 2013-04-07 22:31:41 följande:
    Ja bara det är jämnställt. Ska de jobba med genus får de baske mig gå all in.
    Heja jämställt!
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?