• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Pissenisse

String eller inte spelar ingen roll, det viktigaste är ju att ha ett plagg över som täcker. Trosorna skall ju inte synas ändå.

• guinevere
    tessi3h skrev 2013-04-07 14:35:47 följande:
    Jag tycker de får ha vilka underkläder de vill.
    +1
  • Furstinna

Vilka dom vill eller utan. Upp till dem som jobbar!

• KimPossible

Brukar dina barns förskolepersonal visa underkläderna alltså? Varför gör de det? Det verkar väldigt märkligt.

Om inte så spelar det väl ingen som helst roll hur underkläderna ser ut, eftersom de ändå inte syns.

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Severus

Inte trosorna som är problemet
    Det är snarare hur personalen klär sig om man nu ser trosorna...

• Deelicious
    KimPossible skrev 2013-04-07 14:37:18 följande:
    Brukar dina barns förskolepersonal visa underkläderna alltså? Varför gör de det? Det verkar väldigt märkligt.

Om inte så spelar det väl ingen som helst roll hur underkläderna ser ut, eftersom de ändå inte syns.
    Nej men att gå runt och veta om att man själv har string när man jobbar med småbarn är INTE lämpligt. Skam. Man ska inte vara sexig bland bebisar.
  • MammaHela
    Deelicious skrev 2013-04-07 14:39:45 följande:
    Nej men att gå runt och veta om att man själv har string när man jobbar med småbarn är INTE lämpligt. Skam. Man ska inte vara sexig bland bebisar.
    Bebisar går inte på förskolan
  • Parel

Är det inte värre när man kan se troskanten genom byxorna?

De går ju inte omkring med rumpan bar liksom...?

Om det handlar om att gå till badhuset med barnen ska personen naturligtvis se anständig ut, men annars tycker jag att det är ganska fritt val.

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?