• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Faderator
    puss skrev 2013-04-07 15:03:07 följande:
    Faderator (kul btw)
    Just det och dem kan spåra ip-nummer numer!!!!!11
    Moahahaha Cool
  • sötare

TS det du tycker  handlar om sex i klädväg innebär inte att andra har samma uppfattning som dig dessutom de kläder du tycker är osexiga kanske någon annan tycker är sexigt men vet du vad det är mycket bättre om vi var nakna 

• Lattjo
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-04-07 15:03:41 följande:
    Är inte det lite jobbigt att ta en sådan position när det är så subjektivt vad som är sexigt?

Det finns ju folk som tycker att sportbh och "rejäla bomullstrosor" är bra mycket sexigare än push up och stringtrosor. Vems mall ska man använda för att vara säker på att man inte är sexig?

Relaterad fråga: Vad gäller för män som arbetar inom barnomsorgen, vilken sorts trosor bör de ha om de nu önskar bära trosor?
    Jag satt just och tänkte på vad den snygga 20-åriga praktikanten har för kalsonger på sig när han jobbar Oskyldig
  • adina01

Förskolepersonal ska alltså inte ha underkläder de känner sig sexiga i oavsett om det är string, svarta spets, hipster,siden eller vad det nu kan vara kanske bör det skrivas in i anställningsavtalet att personal inte ska använda kläder som de känner sig sexiga i.
    Varför inte dra det ett steg längre arbetskläder inklusive arbetsunderkläder till förskolepersonal, tycker du Ts ska lämna ett sådant förslag till din kommun.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Lattjo skrev 2013-04-07 15:05:01 följande:
    Jag satt just och tänkte på vad den snygga 20-åriga praktikanten har för kalsonger på sig när han jobbar Oskyldig
    Enbart för att jag vet att det skulle få TS och likasinnade att gå i taket hoppas jag att han hade ordentliga bomullstrosor på sig.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Shorona

Orka bry sig om vad dom har för underkläder. Huvudsaken är väl att dom har annat som täcker rumpan pch murvan/snoppen.

• Flisan79

Adina: ja, typ sånna man får låna på sjukhus. Borde ju bara ganska få som känner sig sexiga i sånna...(fast vad vet jag^^)

• Lattjo
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-04-07 15:08:01 följande:
    Enbart för att jag vet att det skulle få TS och likasinnade att gå i taket hoppas jag att han hade ordentliga bomullstrosor på sig.
    Jag ska fråga honom i morgon, man måste ju vara säker på att han inte har några snygga tighta boxershorts, bomullsrosor måste han ha!

Undra hur många stämningar en rektor skulle få på sig om hon/han började säga till sin personal vad för underkläder dom ska få ha på sig när dom jobbar...
  • Flisan79

Sen TS: ditt sätt att tänka på förskolepersonal och sexiga underkläder, säger betydligt mer om dig än dem.

• Faderator

Det finns en uniform framtagen. Vi föräldrar måste kräva vår rätt att bestämma över personalens arbetsuniform!

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?