Inlägg från: Faderator |Visa alla inlägg
  • Faderator

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

De ska ha kyskhetsbälten, stärkta förkläden, liten nätt hätta och vara ogifta.
    Poliser ska vara långa, muskulösa och kort blont hår.
    Brandmän ska vara satta, får vara mörka och så ska de vara lite skitiga.
    Lärare ska ha linnekläder och lågskor, rosa nagellack och ha uppsatt hår.

• Faderator
    Deelicious skrev 2013-04-07 14:46:15 följande:
    Menar inte att bada i string utan att ha det när man byter om i omklädningsrummet så det hinner synas innan man bytt tilll rejäla badtrosor.
    Det här är ett par rejäla badtrosor!

• Faderator
    Lattjo skrev 2013-04-07 15:00:05 följande:
    Gäller det samma sak om man är med sina egna barn? I fredags skulle jag hämta mina ungar och köra dom till pappa. Jag hade på mig halvstring, push up, urringad tröja, tighta jeans, midjekort skinnjacka och ett par knähöga stövlar med halvhög klack. Min kille tyckte jag var skitsexig när jag gick hemifrån och jag kände mig jävligt snygg och sexig faktiskt. Men är det fel alltså? För jag kände mig sexig när jag åkte (och även runt dom andra barnen på dagis, visserligen var inte det något jag tänkte på när jag gick runt bland barnen men sak samma va?).

Måste ju bara veta så jag inte råkar känna mig sexig någongång när det är direkt olämpligt.
    *Slänger mig på telefonen och ringer soc*
  • Faderator
    puss skrev 2013-04-07 15:03:07 följande:
    Faderator (kul btw)
    Just det och dem kan spåra ip-nummer numer!!!!!11
    Moahahaha Cool
  • Faderator

Det finns en uniform framtagen. Vi föräldrar måste kräva vår rätt att bestämma över personalens arbetsuniform!

• Faderator
    Mamtilda skrev 2013-04-07 18:10:27 följande:
    Morsanheladagen: Man får faktiskt uvi av kyla, indirekt. eftersom kyla ger en speciell miljö där bakterierna trivs och faktiskt överlever så ger det till slut uvi. såklart orsakad av bakterier men relaterat till kylan! ;)
    Vad intressant. Hur kallt blir det där i urinröret som gör att de där speciella kyl-bakterierna växer till?

Alltså det enda jag har hört är att man inte bör ha sting om man har svamp men jag har aldrig haft det så jag vet inte jag. Jag tycker det låter bakvänt, ju mer luft i murran desto mindre borde svampen trivas tycker jag. Lite som med blöjbarn alltså.
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?