• Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Felicia111

ts du måste ha fruktansvärt dålig självkännla om du bryr dig om vad folk väljer att använda för trosor :P

• solosss

Ja vi får väl bara hoppas att de inte visar sina trosor för barnen oavsett vilken sort det är

• Il principale
    Madeleine de Scudéry skrev 2013-04-07 15:27:14 följande:
    De ska ha sådana där nättrosor som finns på sjukhus.

???
  • iakttagare

Anständigt skall det vara och inte som en hora! Jag håller med där att dagispersonalen skall klä sig med vett och fason

• Il principale

Nu har jag funderat en stund. Ankstjärtsbyxor och blöjor tycker jag, för att de ska visa att de står på barnens sida.

• Fidelis ad urnam

TS, kan du visa på den forskning som säger att kvinnor som bär string är mindre trygga än de som bär heltäckande underkläder. Din åsikt måste väl ändå bygga på någonting.

• halvbonden

Jag tror inte att barn bryr sig om fröknarna hade gått nakna till och med.
    Det är väl vuxna människor som tycker att vuxna människor är sexiga, inte barn eller?

Men sen undrar jag över hur seriös TS är med den här frågan eg.

• jashrinah

det spelar absolut ingen roll vilka underkläder förskolelärarna har på sig under kläderna. 

Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?