Inlägg från: Deelicious |Visa alla inlägg
  • Deelicious

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

Jag personligen avskyr dagispersonal med string, hur TUSAN kan man ens tänka tanken att sätta på sig sånna sexiga klädesplagg när man ska jobba med barn och spädbarn? Barn måste få trygghet i form av dagispersonal med rejäla underkläder!!!!!!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?
  • Deelicious
    KimPossible skrev 2013-04-07 14:37:18 följande:
    Brukar dina barns förskolepersonal visa underkläderna alltså? Varför gör de det? Det verkar väldigt märkligt.

Om inte så spelar det väl ingen som helst roll hur underkläderna ser ut, eftersom de ändå inte syns.
    Nej men att gå runt och veta om att man själv har string när man jobbar med småbarn är INTE lämpligt. Skam. Man ska inte vara sexig bland bebisar.
  • Deelicious
    MammaHela skrev 2013-04-07 14:40:12 följande:
    Bebisar går inte på förskolan
    Barn överhuvudtaget!!
  • Deelicious
    Parel skrev 2013-04-07 14:40:33 följande:
    Är det inte värre när man kan se troskanten genom byxorna?

De går ju inte omkring med rumpan bar liksom...?

Om det handlar om att gå till badhuset med barnen ska personen naturligtvis se anständig ut, men annars tycker jag att det är ganska fritt val.
    Tycker du personalen kan ha string när man ska på badhuset?
  • Deelicious
    Parel skrev 2013-04-07 14:44:38 följande:
    Har du problema att läsa, jag skrev ju att personen ifråga måste se anständig ut om man tar med barnen till badhuset - och string på badhus tycker jag aldrig är anständigt, inte ens utan barn.

Men det är just det - du går ju basically omkring i underkläder på ett badhus, men det gör du ju inte på dagis.

Du trollar bara va?
    Menar inte att bada i string utan att ha det när man byter om i omklädningsrummet så det hinner synas innan man bytt tilll rejäla badtrosor.
  • Deelicious
    sötare skrev 2013-04-07 14:57:11 följande:
    Det finns de som känner sig väldigt sexiga i bh då måste de oxå förbjudas
    Nej men jag förutsätter att man ej använder puch up bh på dagis utan att man har en ordentlig sport-bh
  • Deelicious
    Jessica 437 skrev 2013-04-07 15:40:10 följande:
    Du vill alltså kolla under kläderna på personalen för att se att dem inte har sexiga underkläder? Va är du för skum människa? haha! Jag jobbar på förskola och jag har vilka underkläder jag vill, inte så att jag visar dem någon gång :)
    Har du urringat i förskolan? Vad tycker föräldrarna?
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?