Inlägg från: jashrinah |Visa alla inlägg
  • jashrinah

Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?

det spelar absolut ingen roll vilka underkläder förskolelärarna har på sig under kläderna. 

• jashrinah
    Deelicious skrev 2013-04-07 14:39:45 följande:
    Nej men att gå runt och veta om att man själv har string när man jobbar med småbarn är INTE lämpligt. Skam. Man ska inte vara sexig bland bebisar.
    hör ni det alla mammor med bebisar ! ni får fan inte ha string för man skall inte vara sexig i närheten av bebisar ! Demon
  • jashrinah

om killarna inte får ha trosor , betyder det då att tjejerna inte får ha kalsonger ? 

• jashrinah
    Lotten93 skrev 2013-04-07 17:04:02 följande:
    Nej. Jag tycker bara att killar inte ska ha trosor då det är svårt att få plats med "paketet" i vanliga trosor, alla sorter utom möjligtvis boxertrosor. Man kan se allt från sidan. Inte lämpligt. Har han trosor på sig som faktiskt täcker allt så visst, vill han ha det så.. Tungan ute Kalsonger på tjejer täcker ändå allt som bör täckas. 
    men dem ska ju tas av ? dem ska ju duscha ? och man bör väll ändå lära barn att nakenhet inte är skamligt ? 
  • jashrinah
    Lotten93 skrev 2013-04-07 17:15:08 följande:
    läs mitt senaste inlägg så förstår du kanske :P 
    fast då bör ju inte fröknarna få ha smink,klackar eller bh på sig heller , för det får inte barn ha.
  • jashrinah
    {#emotions_dlg.flower}

jag önskar att förskolelärarna på förskolan där vår son skall gå klär sig och sminkar sig precis som dem vill ! 
    oavsett om dem är punkare  ,vanliga svenssons, hippsters, tanter ,transor, hiphoppare, J-poppare eller hårdrockare! 
Svar på tråden Vilka trosor är lämpligast på en förskollärare/barnskötare?