bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Smyger in lite försiktigt i den här tråden. Plussade i går och har BF i slutet av oktober. Det är ju tidigt än, men jag håller en tumme över att få hänga kvar här ända in i oktober. Är alldeles ny användare av Familjeliv och tycker än så länge att allt är lite snurrigt, men hoppas att det här landar där det ska.
När bör man ringa MVC för inskrivning? Minns inte när första besöket var när jag väntade mitt första barn.
Josefinemandarin vad jobbigt med illamående, jag har inte känt av så mycket av det.
Det är mest smärta i magen för min del. Hoppas illamåendet lugnar ner sig för dig
Hej på er!
Hur mår ni?
Jag fick ta fram förra graviditetens mammabyxor idag. Är så uppblåst att andra byxor känns obehagligt. Minns att det syntes tidigt på mig även förra graviditeten men är man bara i v. 7 så vill man ju inte direkt berätta för alla att man är gravid!
Försöker dölja det så gott det går men är inte så lätt att hålla in magen! :) Man ser ju lite småfet ut. Haha! Hoppas jag kan hålla mig från konstiga blickar och frågor några veckor till!
EmiliaGK-jag har mått ganska illa fram tills nu, mår bättre sen några dagar (tack och lov). Jag har lyckats slänga en påse med kläder och däri låg mina gravbrallor, så segt! Jag använder fortfarande mina vanliga brallor men magen putar (är i vecka 9+5)
Då har jag fått tid på gyn vid 15 idag, har haft småblödningar i 3 dgr nu. Har även molande värk i mage och rygg. Får se vad dom säger och ser... Har ställt in mig på det värsta och hoppas på det bästa...