• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Nillann01
    Imsdal skrev 2013-02-22 20:23:43 följande:
    OMG! Min läkare ringde mig för en timme sen och sa att jag hade ett pos grav test!!! Är så jävla chockad! Hon sa att jag är runt v 5 och det har jag unte alls räknat ut. Jippi!!

Åh GRATTIS :) har du inte haft symptom mm som gjorde att du misstänkte att du är gravid?

Förstår dig,hade nig själv blivit chockad om jag inget hade vetat mm.,,

Men hur känns det nu? Har det sjukt in något?
  • Imsdal

Asså bara kalastuttar men har ju testat hemma själv med minus så jag var säker på att jag hade en hormonrubbbing :)

• Nillann01
    Imsdal skrev 2013-02-23 13:55:23 följande:
    Asså bara kalastuttar men har ju testat hemma själv med minus så jag var säker på att jag hade en hormonrubbbing :)

Då förstår jag att du blev chockad då du gjort negativa test hemma,å nu fick ett positivt test hos läkaren,men kan också att du testat för tidigt....

Men vad säger din kille om detta?
  • Imsdal

Har just berättat för honom. Han blev jätteglad och lättad. Han trodde ju att jag skulle dumpa honom för jag har varit så avig på senaste tiden. Hihi

• Nillann01
    Imsdal skrev 2013-02-23 18:51:12 följande:
    Har just berättat för honom. Han blev jätteglad och lättad. Han trodde ju att jag skulle dumpa honom för jag har varit så avig på senaste tiden. Hihi

Vad skönt att han tog det så bra :)

Åh stackarn,då kan jag tänka mig att han andades ut när du sa att du var gravid :) hi hi
  • snowinsummer

Nu kommer glädjedödaren, men i v 6-7-8 är det ju inte bebismagen som syns, bara just....svullen mage och tarmar ;) På mig synd det också, fast det har det iofs gjort flera månader innan pluset också haha :) (förlossningsmage)

• Evli3

Jag fick precis reda på att vi väntar andra barnen, v.6+2 i dag...
    Känner INGET mer än lite hjärtklappning, men avslutade nyss en långvarig vinterkräksjuka, så tror den har förvillat mig...

Denna var inte planerad men välkommen, lillen är 10,5 månad, shit, hur är det att ha så tajt mellan barnen?

Orkar man vara gravid med en liten?

Börjar jobba på fredag igen och hinner ju knappt tillbaka innan man ska rapportera att "hoppsan ska visst va mammaledig igen om några månader" iiiiiiii känns sådär!

Många som ska ha sin 2:a?

Någon från Göteborgstrakten? 

• enilorac81

Evli3- jag är i vecka 8+2 och min son blir 8 månader om 1v, hinner inte ens komma tillbaka till jobbet. Kommer från Sthlm

Svar på tråden bf oktober 2013???