bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Asså bara kalastuttar men har ju testat hemma själv med minus så jag var säker på att jag hade en hormonrubbbing :)
Har just berättat för honom. Han blev jätteglad och lättad. Han trodde ju att jag skulle dumpa honom för jag har varit så avig på senaste tiden. Hihi
Nu kommer glädjedödaren, men i v 6-7-8 är det ju inte bebismagen som syns, bara just....svullen mage och tarmar ;) På mig synd det också, fast det har det iofs gjort flera månader innan pluset också haha :) (förlossningsmage)
Fast på mig syns de! Kan ju faktiskt vara olika på alla!
Jag fick precis reda på att vi väntar andra barnen, v.6+2 i dag...
Känner INGET mer än lite hjärtklappning, men avslutade nyss en långvarig vinterkräksjuka, så tror den har förvillat mig...
Denna var inte planerad men välkommen, lillen är 10,5 månad, shit, hur är det att ha så tajt mellan barnen?
Orkar man vara gravid med en liten?
Börjar jobba på fredag igen och hinner ju knappt tillbaka innan man ska rapportera att "hoppsan ska visst va mammaledig igen om några månader" iiiiiiii känns sådär!
Många som ska ha sin 2:a?
Någon från Göteborgstrakten?
Evli3- jag är i vecka 8+2 och min son blir 8 månader om 1v, hinner inte ens komma tillbaka till jobbet. Kommer från Sthlm
Fina mammakläder:
www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx