bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
godmorgon! attans, men jag hejar för att du får ett plus ):):) jag testade negativt igen imorse.. trodde mensen kom när jag gick till jobbet men det var bara massa flytningar :/ jag har plussat innan bim alla gånger tidigare! kan det vara så att det kan skilja sig???
Väntar nu mitt andra barn. BF ungefär 14 oktober, det tog sig på andra försöket. Kände att brösten ömmade och det stack i bröstvårtorna redan en vecka innan BIM, testade 4 dagar innan BIM och fick pluss på stickan . Trodde aldrig att det skulle gå så fort, drack röd grapefrukts juice under ÄL.....kanske var bidragande faktor?
Bim igår.. Ingen mens ännu men jag är jättesvullen hela jag. Hm..
Hej på er! Jag har mått lite skumt ett tag och köpte mig därför en clearblue digital i fredags. Det visade +3, vilket betyder att jag varit gravid i mer än 5 veckor. Saken är den att jag inte fått tillbaka min mens sen jag födde min son i juni förra året. Jag har därför ingen aning om när BF är. Ska träffa min barnmorska den 7 mars, då får hon skicka upp mig för ett ultraljud så de kan se hur långt gången jag är. Gissar dock på mitten av oktober..
Samma här!:( och trött.. Som fan.. Halsbränna ibland. När har du BIM?
Hade BIM i lördags så idag är det -2... Ska testa imorgon om mensen inte dyker upp!
Hur går det för dig?
Lycka till tjejer, hoppas ni får era efterlängtade plus snart :)