• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Imsdal

true story;p åh grattis!! då borde du ha BF runt typ 5 okt? jag hoppas verkligen på ett plus:/ grattis igen!!:):):)):) bor du i sthlm?

• tjockobbe
    Imsdal skrev 2013-02-04 13:23:52 följande:
    true story;p åh grattis!! då borde du ha BF runt typ 5 okt? jag hoppas verkligen på ett plus:/ grattis igen!!:):):)):) bor du i sthlm?
    Tack! Planerat men ändå förvånad över att det gick direkt! Har fått bf ca 6 oktober, men varierar på lite olika ställen o bereonde på hur de räknar. Får se vad som sägs vid ultraljudet sen, kan ju bli flera veckor åt båda hållen.

Nä jag bor i Trollhättan, lite långt bort :)
    BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • JessPess89
    Imsdal skrev 2013-02-04 12:25:35 följande:
    ps. jag finns i Stockholm. nån mer?

Jag bor i Stockholm! Går in på vecka 7 imorgon :)

Håller tummarna för att ni får ett plus! :)) 
  • EG83
    Imsdal skrev 2013-02-04 12:24:01 följande:
    hej på er! jag har bim nu på fredag, alltså är jag på bim -5 och hoppas på ett plus! :) jag har varit gravid förut och då har jag plussat innan bim.. men jag vågar inte testa innan!! försöker hålla lugnet samt att testerna är inte det billigaste heller:-O. nån mer som BIMmar på fredag? om vi har lyckats denna månad så är det BF ca 17 oktober 2013.. hihi
    Jag har BIM på torsdag. Såå spännande! Jag skulle ha BF ca 16 oktober om det blivit nåt. Ska testa imorrn tänkte jag. Aaaaah! :D
  • tjockobbe
    EG83 skrev 2013-02-04 19:29:53 följande:
    Jag har BIM på torsdag. Såå spännande! Jag skulle ha BF ca 16 oktober om det blivit nåt. Ska testa imorrn tänkte jag. Aaaaah! :D
    Åh så spännande! Hoppas för dig!! :)
    BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • EG83
    tjockobbe skrev 2013-02-04 19:39:13 följande:
    Åh så spännande! Hoppas för dig!! :)
    Tack! Men det är första försöket, så vi får  väl se om det blivit nåt!
  • Imsdal

aaaaaah man blir helt tookig på att behöva vänta! man vill ju nästan vet direkt efter om det fungerade ;) jag har beställt tester nu. pirrigt!!

• Viictoriap

Hej tjejer! jag hoppar in här och hoppas oxå på ett plus då min kropp varit konstig sen jag hade ÄL. Någon av er som haft flytningar som luktar konstigt efter ÄL och stickningar där nere? (har aldrig haft så tidigare) lite mensvärks känsla har jag haft oxå. Men hoppas som sagt jätte mycket på ett plus nu, känns för tidigt nu då jag ska ha mens om 6 dagar. eller vad tycker ni? :) är det för tidigt kanske.. Har oxå tagit ut min p stav för ett år och en månad sen så måste inte betyda att jag kan va gravid då de sägs att de kan ta över 1 år innan kroppen återställer sig. Och bor i stockholms området eller några mil utanför eftersom jag såg att de va någon som undra tidigare om de fanns någon ;) 

• Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-04 12:24:01 följande:
    hej på er! jag har bim nu på fredag, alltså är jag på bim -5 och hoppas på ett plus! :) jag har varit gravid förut och då har jag plussat innan bim.. men jag vågar inte testa innan!! försöker hålla lugnet samt att testerna är inte det billigaste heller:-O. nån mer som BIMmar på fredag? om vi har lyckats denna månad så är det BF ca 17 oktober 2013.. hihi
    Jag ska ha BIM på söndag så nu hoppas vi båda på ett PLUS :D
  • Limawij

Fick ett plus i går efter +4 dagar. Inbokad tid på MVC i slutet av februari.
    Lika spännande denna gång som med första dottern.

Svar på tråden bf oktober 2013???