bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
hej hoppar in här också, gjorde ett test ikväll och det visade ett väldigt svagt + ska nog göra ett till typ på lördag för att vara helt säker. Hoppas iaf att det visar det, isf får min son ett syskon i oktober :)
jag har inte så många symtom förutom att det känns som jag ska få mensen hela tiden, typ flytningar.....sedan kräktes jag förra söndagen.
Hejsan,
Hoppar in här idag! var på tidigt ultraljud idag och fick besked om att det finns ett litet hjärta som slår och att jag är i vecka 6 +2 så någon gång i början av oktober är de dags.
Just nu mår jag illa från att jag vaknar tills jag går och lägger mig, spyr inte än så länge i alf.
Någon som har något tips? Hur mår ni andra här inne?
Fick minsann ett positivt test i torsdags! Så nån gång mellan 18-20 oktober är det dags om allt går som det ska på vägen =) =) =)
tji fick jag, fick mensen i torsdags så jag hoppar av denna tråden och hoppas det tar sig snart
FORTFARANDE INGEN MENS! Jag blir tokig. Supertuttar och minus på Stickan. Molvärk och grinig.
Bokat Gyn imorgon för å kolla va som händer med mig. Är mer än 1 v över tiden och d har aldrig hänt. :(
Plussade sista januari, med BF 10 oktober. Är i vecka 6+3 idag. Fast jag undrar om jag kan vara en vecka mer. När jag tog provet för två veckor sen stod det vecka 3+ på testet. Jag vet att jag blev gravid runt den 10 januari. Den som lever får se. hihi BM lär väl justera BF om hon tycker det behövs.
Tog ett test i morse och jag tycker att det är ett svagt streck, ska testa lite längre fram över igen. Har dock redan bokat tid för hälsosamtal hos bm för vi åker till thailand om en vecka och blir borta drygt två veckor. Skulle det inte bli någon graviditet kan man ju alltid avboka. Dock har jag varit säker någon vecka på att jag är gravid, någon konstig känsla. =)
Har iaf spända tuttar och molvärk till och från! Så glad för detta! Tagit drygt ett halvår!
Jag håller tummarna för dig! Se till att njuta av er resa också :)
Plussade idag och har bf ca 24 oktober :)
Idag fick jag ett starkare testresultat och kan med säkerhet säga att jag har bf 26 okt.