bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Jag mår illa på eftermiddagarna och kvällarna. Men om jag äter något så brukar det gå över. Har molande värk i magen. Tycker ändå att jag mår relativt bra, vilket jag är glad för. Har en väldigt aktiv dotter så jag har inte tid att ligga på sofflocket då sambon jobbar kväll varannan vecka.
Såg att några diskuterade vagn tidigare i tråden... Kanske alldeles för tidigt men vi kände oss lite tvungna att slå till. Vi hittade en liggdel i väldigt fint skick som passar till dotterns vagn för en spottstyver. Så nu står den på vinden och väntar på den pyret. Har varit toknöjd med dotterns vagn så vi använder den igen. Tur att jag aldrig sålde den, vilket jag tänkte göra.
Måste bara skriva av mig lite, Är i vecka 8 nu går in i vecka 9 nästa vecka och mår så otroligt dåligt. Mår illa dygnet runt,spyr lite då och då. Otroligt trött hela tiden och försöker hålla humöret uppe med en pigg fyraåring som vill ha uppmärksamhet. Måste säga att mitt tålamod är mycket sämre och så sent som igår tok tutade jag på en bil som betedde sig illa i trafiken då jag i vanliga fall inte bryr mig särskilt mycket. Känner inte riktigt igen mig själv, önskar detta illamående försvinner snart så tror jag nog att det blir bättre! Var tvungen att få klaga lite
Någon annan som vill klaga över något? eller har det tufft?
Har precis samma problem stockholmsbo.
Mår illa dygnet runt, kan inte jobba, knappt äta :/
Kram på dig!
Någon mer som bor i Uppsala :) Jag är i vecka 9+1 idag :)
enilorac81 förlåt för sent svar :) Ja det är mitt första barn.
Nikita87, jag bor utanför Uppsala!
åh vad kul josefinamandarin vilken vecka är du i ?
:)
Grattis alla! Själv är jag i vecka 8 imorgon! Bf 14 oktober! Har en dotter på 1,5 år
Då är vi nästan samma camillamaria82! 7+3 idag :)
Under veckan som gått har jag mått illa på eftermiddagarna lagom till det är dags att gå hem från jobbet. Sambon käkade Pringles Sourcream i början av veckan och det vände sig i magen på mig av lukten. I vanliga fall älskar jag den smaken men inte nu. Både igår och idag har vi haft fullspäckat schema, vilket har sugit musten ur mig. Jag som i vanliga fall kör på i 110 jämt. Så det har blivit till att vila en timme både igår och idag på eftermiddagen. Rätt skönt faktiskt. Men annars mår jag rätt bra. Ungefär som när jag väntade dottern.
Jag längtar verkligen tills det är dags att berätta för våra familjer. Seeega veckor!
Syns det på någon av er att ni är gravida än? Med andra barnet brukar det kunna synas tidigare än med första. På mig syns det inte.