bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Nu är jag hemma igen. Vad läkarn kunde se så var det inget konstigt. Han kunde inte heller se nåt foster i fosterblåsan. Vilket berodde på att det var för nytt och för litet. Han gissade på endast 5-6 veckor. Så fick ny tid om 10 dgr.
Hoppas det slutar blöda och att det går bra nu!!
Tack! Jag mår ganska bra idag, molande värk o både mage och rygg, nån av er som känner av även i ryggen??
Kom ytterligare en liten blodfläck på pappret i morse. Men tänker att så länge det inte störtblöder eller jag får superont så ska jag inte oroa mig.
Känns skönt att jag fick en ny tid iaf. Hoppas att det ser bra ut då och att man kan urskilja ett litet foster!
Kram
[quote=69083092][quote-nick]EmiliaGK skrev 2013-03-08 11:30:25 följande:[/quote-nick]Tack! Jag mår ganska bra idag, molande värk o både mage och rygg, nån av er som känner av även i ryggen??
Kom ytterligare en liten blodfläck på pappret i morse. Men tänker att så länge det inte störtblöder eller jag får superont så ska jag inte oroa mig.
Känns skönt att jag fick en ny tid iaf. Hoppas att det ser bra ut då och att man kan urskilja ett litet foster!
Kram[/quote
Okej,molande värk har jag till och från å ont i ligamenten :(
Så länge det inte kommer en massa blod så är det ingen fara,kan även vara så att några blodkärl brustit från livmodern och då kan det bli lite blod som kommer.
Skönt att du fått en ny tid för återbesök...
Håller tummarna för er...
Kram
Är det någon mer än jag här inne som har ett sjukligt illamående?
Jag har både postafen,lergigan comp och åk sjukeband,men inget verkar lindra mitt illamående. :( :(
Nillann01, samma här! Mår så illa!
Äter postafen, lergigan och har armbanden.
Lindrar lite om jag inte har tom mage, fyller på ofta med nåt litet, även fast det tar emot.
Sjukt jobbigt iaf :/ hoppas du mår bättre snart!
Josefinemandarin,okej! Äter också både postafen oc lergigan å samtidigt har jag armbanden... Är olika fram dag till dag med mitt illamående men just som ja trodde att jag skulle slippa spy på morgonen så kom det som ett brav på posten :(
Hinner knappt vakna och sätta mig upp i sängen förrens det är dags att springa på toa för att spy :(
Hur långt gången är du?
Själv är jag i vecka 8 nu...
Kram
Ush vad hemskt! Själv slipper jag spy, men det är ett ständigt illamående dygnet runt.
Går in i vecka 10 i veckan!
Ja hus inget roligt,å min dotter undrar varför mamma måste springa och spy på morgonen :(
Hon är 3,5år så förstår ju mycket i den åldern...
Hade jag varit lycklig över att slippa göra men som du säger detta illamåendet har man dygnet runt...
Få hoppas det lugnar sig lite ju längre man går...
Okej :)
Hej
smyger mig in här.
Är 8+6 idag och ska ha 14 okt. Det är andra barnet och nu mår jag mycket sämre än med sonen. Spyr inte tack och lov men kan vara illamående från och till hela dagen. Hoppas illamåendet snart lägger sig.
Tänkte göra kub test med detta barn. Har någon gjort detta?