• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • enilorac81

Nikita87, jag är 8+4, dvs 3 okt, men det kan komma att ändras på kub och det stora ultraljudet

• LinnElin

Ringde och bokade tid för inskrivning idag. 4:e april är det dags. Blir samma underbara barnmorska som jag gick hos när jag väntade dottern på en privat klinik. Hon bokade in mig på ett vul den 14:e mars hos en av deras  läkare oxå. Längtar som en tok! Sambon blev eld och lågor (hans första barn) och vill absolut följa med på allt.  

(¯`°?.¸Linnéa 100107¸.?°¯)
  • EmiliaGK

Hej!

hoppar oxå in här! plussade i måndags. och har BF 28 october =). vi har en dotter som precis fyllt 1 år så det blor tätt mellan våra barn oxå. hade egentligen tänkt vänta några månader till så nästa barn skulle komma i början av nästa år men men, ibland blir det inte som man tänkt! :) Men vi är väldigt glada!   

• Snusann

Verkar som vi är många som väntar andra barnet med barn födda 10 som storasyskon. Även här är det så... en son född augusti 2010!

Idag åker vi till thailand i två veckor, det ska bli underbart skönt! Lite synd att inte kunna ta en öl i värmen men det går att överleva det. Det jag oroar mig över är om jag får missfall där nere, jobbigt att blöda mycket...
    Jag på 5+3 idag så det är ju fortfarande tidigt och risken för missfall finns ju, haft det innan!
    Dock tycker jag att jag mår rätt bra, förutom en dunderförkylning, men graviditetssymtom är rätt ok. Lite illamående då och då, molvärk och lite trött...

• Nikita87

Okej Enilorac81 :D Spännande jag längtar tills ultraljudet :) Är det ditt första barn?

• josefinemandarin

Hur mår ni alla som väntar liten i oktober?
    Själv är jag totalt sängliggande med hemsk illamående :/ är i v 7+1.

Kram på er!

• Nillann01
    Evli3 skrev 2013-02-25 18:56:19 följande:
    Tack :)

Har hunnit smälta det mer nu, det känns bra :)

Min lille sover hela nätterna och vi har bra styr på dagarna så det ska nog gå bra...

Funderar mest på om man kan vara hemma med två, eller om jag ska låta lilleman börja dagis i höst redan, tänkte väntat till jan 2014.

Sambon är jätte glad, så det är inga problem ;) 

Hej!

Vad skönt att det har sjunkit in å att allt känns bra :)

Åh härligt,då får ni eran sömn på nätterna och speciellt nu som ör gravid får din vila...

På ett sett så kan det vara mysigt att gå hemma med två,syskonen får knyta an med varandra mm...

Men samtidigt kan det vara skönt att låta honom gå på dagis och leka av sig om dagarna med andra barn och du får tid till att ta till dig den lill* och knyta an mm...

Det är svårt det där,men jag hade bbog haft både hemma å väntat med att skola in på dagis,fast samtidigt kan det vara skönt att skola in i lugn och ro innan bebisen kommer.
  • Nillann01
    josefinemandarin skrev 2013-02-28 15:50:50 följande:
    Hur mår ni alla som väntar liten i oktober?

Själv är jag totalt sängliggande med hemsk illamående :/ är i v 7+1.

Kram på er!

Hm jag mår helt okej,lite molvärk å mensvärk...

Illamåendet är under chack men idag mår ja illa som jag vet inte vad å en hemsk trötthet. Är

I vecka 7.

Usch jobbigt,har du testat postafen å åksjuke band?

Banden har jag på mig hela tiden och dom lindrar faktiskt illamåendet lite...

Postafen tar jag bara dom dagarna då illamåendet är som värst...

Ett tips ;)

Kram
Svar på tråden bf oktober 2013???