bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Någon mer som är beräknad den 4 oktober ?
Jag är i vecka 8+3 idag :)
Nikita87, jag är 8+4, dvs 3 okt, men det kan komma att ändras på kub och det stora ultraljudet
Ringde och bokade tid för inskrivning idag. 4:e april är det dags. Blir samma underbara barnmorska som jag gick hos när jag väntade dottern på en privat klinik. Hon bokade in mig på ett vul den 14:e mars hos en av deras läkare oxå. Längtar som en tok! Sambon blev eld och lågor (hans första barn) och vill absolut följa med på allt.
Hej!
hoppar oxå in här! plussade i måndags. och har BF 28 october =). vi har en dotter som precis fyllt 1 år så det blor tätt mellan våra barn oxå. hade egentligen tänkt vänta några månader till så nästa barn skulle komma i början av nästa år men men, ibland blir det inte som man tänkt! :) Men vi är väldigt glada!
Verkar som vi är många som väntar andra barnet med barn födda 10 som storasyskon. Även här är det så... en son född augusti 2010!
Idag åker vi till thailand i två veckor, det ska bli underbart skönt! Lite synd att inte kunna ta en öl i värmen men det går att överleva det. Det jag oroar mig över är om jag får missfall där nere, jobbigt att blöda mycket...
Jag på 5+3 idag så det är ju fortfarande tidigt och risken för missfall finns ju, haft det innan!
Dock tycker jag att jag mår rätt bra, förutom en dunderförkylning, men graviditetssymtom är rätt ok. Lite illamående då och då, molvärk och lite trött...
Okej Enilorac81 :D Spännande jag längtar tills ultraljudet :) Är det ditt första barn?
Nikita87- mitt andra barn, fick en son i juni förra året. Är det ditt första?
Hur mår ni alla som väntar liten i oktober?
Själv är jag totalt sängliggande med hemsk illamående :/ är i v 7+1.
Kram på er!