• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Sajsa

Hej!

Testade för några dagar sen och det visade 2 röda streck :D  Enligt senaste mensen så kommer en liten tasse 4:e Oktober :)  
    Nu hoppas jag att det går bättre denna gången :)

Läst lite, hur går det för er? Några positiva test ännu? :)  

• Snusann

Hej!

Inväntar BIM som borde vara någon gång i början av nästa vecka. Tog ut min spiral i början av sep och har aktivt försökt sen dess. Detta är sjätte ÄL vi försöker på. Har haft ett, ev två tidiga missfall här emellan. Nu hoppas jag sååå mycket att det har tagit sig denna gången. Har det inte det kommer vi att pausa ett tag, för att ta nya tag till sommaren. Jag har blivit helt insnöad på detta och kan knappt tänka på annat... inte helt bra!
    Har en son född -10 och där gick det på första försöket och även det sena missfallet jag hade innan honom gick enkelt. Men men tider förändras... Har väl ett bf runt dem 26 okt om det går som vi vill...

• Suethesporty
    Sajsa skrev 2013-02-11 19:56:39 följande:
    Hej!

Testade för några dagar sen och det visade 2 röda streck :D  Enligt senaste mensen så kommer en liten tasse 4:e Oktober :)  
    Nu hoppas jag att det går bättre denna gången :)

Läst lite, hur går det för er? Några positiva test ännu? :)  
    Grattis!!
  • Imsdal
    Suethesporty skrev 2013-02-11 17:38:50 följande:
    Nej, inte än! Vi tänkte vänta till torsdag morgon (alla -dag). Brukar du vara sen eller är din mens regelbunden?

spännande:) jag har inte sagt nåt till min kille än. vill inte glädja i onödan..haha den brukar ligga mellan 28-32 dagars intervaller men jag är ju över det nu! :/ äter som en häst.
  • Suethesporty
    Imsdal skrev 2013-02-12 10:54:15 följande:

spännande:) jag har inte sagt nåt till min kille än. vill inte glädja i onödan..haha den brukar ligga mellan 28-32 dagars intervaller men jag är ju över det nu! :/ äter som en häst.
    Samma här! Finns lixom inget stop alls! hahaha! Får hoppas på ett positivt test så jag inte äter i "onödan" ;) Blir ettrigt i löpspåret i så fall! hahaha
  • Edith
    MammaMia07 skrev 2013-01-17 21:49:25 följande:
    Planerar eller väntar barn 2013?
    Hej:)

Hoppas in här. Plussade för någon vecka sedan och är nu i vecka 6. (5+4)
    Första barnet och det känns overkligt men vi är såklart jättelyckliga över den lilla grodden där inne.
    BF 10/10 enligt familjelivs uträknare.

Vad har ni för symptom? Själv är det inte så mycket för tillfället. Lite spända bröst, ibland lite molvärk. Hade mer molvärk kring BIM än nu. Haft ett litet släng av illamående senaste dagarna men det går över fort.

• tjockobbe
    Edith skrev 2013-02-12 19:59:49 följande:

Första barnet och det känns overkligt men vi är såklart jättelyckliga över den lilla grodden där inne.

Vad har ni för symptom? Själv är det inte så mycket för tillfället. Lite spända bröst, ibland lite molvärk. Hade mer molvärk kring BIM än nu. Haft ett litet släng av illamående senaste dagarna men det går över fort.

Grattis!

Väntar också första barnet! Är i v.7 (6+1) idag, o har BF 6/10 enligt uträknaren här.

Mina symptom är spända o ömma bröst, de har blivit större redan också! Annars är det just nu illamående sen ungefär en vecka tillbaka o yrsel som kom idag. Blodtrycket är lågt på mig vanligtvis så vill inte veta hur lågt det kan bli under graviditeten.. men är därför jag mår konstigt. Har just idag mått helt sjukt dåligt, legat i sängen hela dagen trots att jag skulle gjort en massa annat men har verkligen inte haft ork att röra mig.
    BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • Edith

usch låter jobbigt. Märkligt det där att man önskar sig symptom för att få bekräftelse på grodden där inne, men sen när de kommer så ångrar man sig:)

Jag har bara haft lätt illamående sen igår främst på morgonen. Men igår fick jag ett släng illamående på jobbet, var tvungen att lägga mig på en soffa på kontoret haha. Chefen kom och undrade hur det stod till, drog en vals att jag nog hade lite feber. Hihi. vad göra? Har dock haft rätt dålig aptit senaste veckan. Trots hunger så känner jag mig nöjd halvvägs genom maten. Vill ju äta bra för bebisen men går ju inte att tvinga i sig.

• Suethesporty
    Edith skrev 2013-02-12 19:59:49 följande:

Låter precis som jag! Ska testa torsdag morgon om inte mensen dykt upp imorgon... Och 10/10 är ju ett jättebra datum ;) (Min födelsedag =P)

Lycka till!! Får hoppas mitt test visar positivt så vi kan vara några som följs åt =) 
Svar på tråden bf oktober 2013???