Inlägg från: Suethesporty |Visa alla inlägg
  • Suethesporty

bf oktober 2013???

MammaMia07 skrev 2013-01-17 21:49:25 följande:
    Planerar eller väntar barn 2013?
    Håller tummarna att det visar + nästa vecka om inte mensen dyker upp under helgen. Beräknad ÄL 26/1 så om jag blev gravid blir det beräknad BF ca 18/10 =)
  • Suethesporty
    Imsdal skrev 2013-02-10 09:36:12 följande:
    Bim igår.. Ingen mens ännu men jag är jättesvullen hela jag. Hm..
    Samma här! Och utöver svullenheten rapar jag som en galning och har jätteömma bröst... Plus att jag är konstant hungrig!
  • Suethesporty

Hade BIM i lördags så idag är det -2... Ska testa imorgon om mensen inte dyker upp! 

Hur går det för dig? 

• Suethesporty
    Imsdal skrev 2013-02-11 15:29:39 följande:

har exakt samma datum som du:) testade negativt imorse igen!!:( har du testat idag?
    Nej, inte än! Vi tänkte vänta till torsdag morgon (alla Hjärta-dag). Flört

Brukar du vara sen eller är din mens regelbunden?
  • Suethesporty
    Sajsa skrev 2013-02-11 19:56:39 följande:
    Hej!

Testade för några dagar sen och det visade 2 röda streck :D  Enligt senaste mensen så kommer en liten tasse 4:e Oktober :)  
    Nu hoppas jag att det går bättre denna gången :)

Läst lite, hur går det för er? Några positiva test ännu? :)  
    Grattis!!
  • Suethesporty
    Imsdal skrev 2013-02-12 10:54:15 följande:

spännande:) jag har inte sagt nåt till min kille än. vill inte glädja i onödan..haha den brukar ligga mellan 28-32 dagars intervaller men jag är ju över det nu! :/ äter som en häst.
    Samma här! Finns lixom inget stop alls! hahaha! Får hoppas på ett positivt test så jag inte äter i "onödan" ;) Blir ettrigt i löpspåret i så fall! hahaha
  • Suethesporty
    Edith skrev 2013-02-12 19:59:49 följande:
    Hej:)

Hoppas in här. Plussade för någon vecka sedan och är nu i vecka 6. (5+4)
    Första barnet och det känns overkligt men vi är såklart jättelyckliga över den lilla grodden där inne.
    BF 10/10 enligt familjelivs uträknare.

Vad har ni för symptom? Själv är det inte så mycket för tillfället. Lite spända bröst, ibland lite molvärk. Hade mer molvärk kring BIM än nu. Haft ett litet släng av illamående senaste dagarna men det går över fort.

Låter precis som jag! Ska testa torsdag morgon om inte mensen dykt upp imorgon... Och 10/10 är ju ett jättebra datum ;) (Min födelsedag =P)

Lycka till!! Får hoppas mitt test visar positivt så vi kan vara några som följs åt =) 
  • Suethesporty

Fick minsann ett positivt test i torsdags! Så nån gång mellan 18-20 oktober är det dags om allt går som det ska på vägen =) =) =)

• Suethesporty
    Snusann skrev 2013-02-19 05:02:36 följande:
    Idag fick jag ett starkare testresultat och kan med säkerhet säga att jag har bf 26 okt.
    Grattis!

Själv ska jag ha runt 19/10 =) 
Svar på tråden bf oktober 2013???