• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Kompismia

har också lite molande värk i magen.. lite illamående ibland, i samband när det är dags att äta.
    humöret har inte varit det bästa de sista 2 veckorna..

har det börjat synas på er andra? magen alltså.

//Mia    

• Nillann01

Snusann: ha ha ja gasig är man verkligen,och går runt och små fiser ;)

Men går ju inte fisa vart som helst,ha ha

Kompismia: okej,hm har inte märkt något på mitt humör ännu men det kommer väll ;)

Har börjat synas lite på mig,är bara i v.6 idag..

Enilorac81: Okej :)

Vilken vecka är ni alla i och syns det på er?

///Nilla

• enilorac81

Nilla- jag gick in i vecka 8+0 idag. Magen är svullen men mer pga att jag äter mer för jag är konstant hungrig

• Nillann01
    enilorac81 skrev 2013-02-22 14:31:05 följande:
    Nilla- jag gick in i vecka 8+0 idag. Magen är svullen men mer pga att jag äter mer för jag är konstant hungrig

Okej :)

Då ligger du 2 veckor före,gick in i vecka 6 idag.

Ja hungrig är man hela tiden tycker jag och ibland känns det som att man inte gör annat än att äta ;) ha ha

Fast idag har jag inte varit så hungrig utan mer haft som mättnads känsla hela dagen..
  • Nillann01
    LivetSomSofia skrev 2013-02-22 17:35:33 följande:
    V 7 är jag i! De börjar synas bra mycket tycker jag :/:P

Väntar med barn nr 2...

Hm börjar synas på mig med å är bara i v.6 :p men går klä sig i lös sittande kläder ett tag till :) ha ha
  • LivetSomSofia

Känns inte som jag har något som döljer magen! :/ har stora kläder på mig men får gå och dra i kläderna hela tiden så de ska bli slappare om magen! :D

• Imsdal

OMG! Min läkare ringde mig för en timme sen och sa att jag hade ett pos grav test!!! Är så jävla chockad! Hon sa att jag är runt v 5 och det har jag unte alls räknat ut. Jippi!!

• Nillann01
    LivetSomSofia skrev 2013-02-22 20:22:22 följande

:
    Känns inte som jag har något som döljer magen! :/ har stora kläder på mig men får gå och dra i kläderna hela tiden så de ska bli slappare om magen! :D

Ha ha känner igen det där,har inte heller så myclet kläder så man kan dölja magen,så man får dra och slita lite :D ha ha
Svar på tråden bf oktober 2013???