• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • enilorac81

Hur många i tråden har plussat och har ett någorlunda BF? Jag ska till min BM 7:e mars, vill så gärna göra ett UL så jag vet i vilken vecka jag är i

• tjockobbe
    enilorac81 skrev 2013-02-11 12:52:02 följande:
    Hur många i tråden har plussat och har ett någorlunda BF? Jag ska till min BM 7:e mars, vill så gärna göra ett UL så jag vet i vilken vecka jag är i
    Vet ju när jag hade både mens o ÄL så mitt BF 6 oktober tror jag är rätt så exakt. Iaf i beräkningen nu, sen kan ju allt ändra sig beroende på hur BM tänker o tycker. Ska på samtal den 19e men blir inget VUL då o kommer nog inte få något heller, men information kan man ju få så mycket man vill!
    BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • tjockobbe
    enilorac81 skrev 2013-02-11 13:26:21 följande:
    Tjockobbe-när hade du din senaste mens?
    31e december var första dagen på senaste mensen :)
    Man kan ju räkna själv eller ta hjälp av olika kalkylatorer på internet så får man fram ungefärligt enligt den beräkningsmetoden som finns. :)
  • enilorac81

Tjockobbe-mitt problem är att jag aldrig hann få tillbaka min mens från det att jag födde min son i juni 2012, så vet inte mycket mer än att clearblue digital visade +3, dvs varit gravid i mer än 5 veckor...så lite segt. Med min son hade jag också stenkoll på både mens och äl...

• tjockobbe
    enilorac81 skrev 2013-02-11 13:44:23 följande:
    Tjockobbe-mitt problem är att jag aldrig hann få tillbaka min mens från det att jag födde min son i juni 2012, så vet inte mycket mer än att clearblue digital visade +3, dvs varit gravid i mer än 5 veckor...så lite segt. Med min son hade jag också stenkoll på både mens och äl...
    Då är det ju inte alls lätt kan jag förstå! :) Men då är det klart att de måste göra ett VUL på dig iaf så att de kan se ungefär hur långt gången de är! :)
  • Imsdal
    Suethesporty skrev 2013-02-11 11:28:04 följande:
    Hade BIM i lördags så idag är det -2... Ska testa imorgon om mensen inte dyker upp! Hur går det för dig? 

har exakt samma datum som du:) testade negativt imorse igen!!:( har du testat idag?
  • Imsdal

asså är det NÅN som kan svara på denna fråga... *hoppas* jag har varit gravid 2 ggr förut. då med samma kille. då plussade jag svagt 2 dagar innan bim. nu har jag ny kille och är över bim (den va i lördags och nu är det måndag) och har ännu inte plussat och ingen mens i sikte! kan bytet av kille påverka nåt? nån så fjantig fråga kanske men jag är så förvirrad. brukar inte gå över tiden mer än nån dag:(

• Suethesporty
    Imsdal skrev 2013-02-11 15:29:39 följande:

har exakt samma datum som du:) testade negativt imorse igen!!:( har du testat idag?
    Nej, inte än! Vi tänkte vänta till torsdag morgon (alla Hjärta-dag). Flört

Brukar du vara sen eller är din mens regelbunden?
Svar på tråden bf oktober 2013???