• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-05 13:46:30 följande:
    åh va spännande! jag tror mkt väl du skulle kunna vara det. man märker rätt tydligt när det är nåt som inet är som vanligt. fast det behöver ju int alltid vara en graviditet! nån sa till mig att jag lika gärna kunde ha nån sjukdom. höll på att smälla av.. blev skitsur haha så det tror vi inte på ;););) då är vi nära i tiden båda två! och till hands ;)

Nu blir jag ju jätte nyfiken och vill testa :p men frågan är om de är förtidigt. Fick höra att flytningarna kan lukta pga att man kan ha en inflammation i vaginos. Men får väl se helt enkelt :)
  • Imsdal

Det stämmer... Men inte tappa hoppet! Jag är helt deppig ikväll. Gråtig. Hoppas d är ett tecken!

• Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-05 20:59:48 följande:
    Det stämmer... Men inte tappa hoppet! Jag är helt deppig ikväll. Gråtig. Hoppas d är ett tecken!

Hållet tummarna för din skull! :) tänkte köpa CB grav test imorrn samt ett digitalt så får man testa på fredag eller lördag morgon :) hade konstig känsla i tjej magen imorse när jag vakna oxå en molande värk men släppte efter ett tag. Men får se
  • Imsdal

Det låter lovande för dig det har liksom kittlat till lite i tjejmagen idag. Va d så d kändes för dig med?

• Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-05 21:24:29 följande:
    Det låter lovande för dig det har liksom kittlat till lite i tjejmagen idag. Va d så d kändes för dig med?

Hoppas det iaf! :) ja typ eller mer stickningar lite och haft en molande värk senast imorse när jag vaknade
  • Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-06 17:11:24 följande:
    hur går det tjejer?!

Är riktigt kissnödig hela tiden men glömde köpa test idag!... Så får köpa de imorrn :) hur går de för dig? Gjort nått test?
  • Imsdal

Jag har inte känt så mkt idag:-/ börjar få ont i huvudet och lite arg av mig. Låter ju som PMS :-s

Jag ska testa imorgonbitti!

Åh vilken osis! Spara morgonkisset och testa sen när du köpt

• tjockobbe
    Imsdal skrev 2013-02-06 20:48:24 följande:
    Jag har inte känt så mkt idag:-/ börjar få ont i huvudet och lite arg av mig. Låter ju som PMS :-s

Jag ska testa imorgonbitti!

Åh vilken osis! Spara morgonkisset och testa sen när du köpt
    När har du BIM?
    Humör kan solklart vara graviditetstecken. Jag fick det på ÄL+8, SKITSUR verkligen, haha!
    Viictoriap skrev 2013-02-06 20:41:18 följande:

Är riktigt kissnödig hela tiden men glömde köpa test idag!... Så får köpa de imorrn :) hur går de för dig? Gjort nått test?
    Spara morgonkisset i kylen så ska det gå bra att använda en stund senare! :)

BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
Svar på tråden bf oktober 2013???