• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • tjockobbe

Tack! :D Strecket håller sig lika starkt idag på BIM-3. Tror inte det kan bli starkare i det testet jag har känns det som. Funderar på om jag ska våga ta ett digitalt imorgon, BIM-2, utan att det ger negativt?

• Susssiii

Ohh kan du inte lägga upp bild på testet som var så starkt? ^^

Jag kan lägga upp bild på mitt test imorgon om du har lust o ta en titt...om du tror det är positivt eller ej :) Hade varit jätte snällt ^^

Håller tummarna för att det Digitala visar plus för dig imorgon ifall du tar det ^^

• tjockobbe
    Susssiii skrev 2013-01-25 14:25:26 följande:
    Ohh kan du inte lägga upp bild på testet som var så starkt? ^^

Jag kan lägga upp bild på mitt test imorgon om du har lust o ta en titt...om du tror det är positivt eller ej :) Hade varit jätte snällt ^^

Håller tummarna för att det Digitala visar plus för dig imorgon ifall du tar det ^^

Jag har bild i mitt galleri, kolla gärna där! :) strecket syntes direkt när jag testade :))

Jag kollar gärna testbilder, tycker det är kul! :))
  • Susssiii

Tjockobbe: jag är rätt dålig på att hitta här så hitta inte ditt bildgalleri.

Nu efter jobb ska jag åka till Apoteket & köpa CB digital...kommer inte kunna hålla mig till BIM på Söndag...Men har så lång menscykel som varit oregelbunden ....34 dagars cykel blir det pm jag hade fått mens imorgon...vilket jag hade förra månaden...

Men tror inte du det borde ge utslag imorgon om jag testar pÅ morgon urin?

Har innan testat på ca 10 tester (olika typer av tester) & alla har gett svagt plus...Så det är ju skumt om ALLA dom är fel :/ Ledsen novell här...Men e väl smått besatt nu ... :/ Detta är ju så s

• EG83
    Susssiii skrev 2013-01-25 09:18:28 följande:
    Tjockobbe : STORT GRATTIS :) Själv är jag BIM -2 Idag alltså BIM på söndag ^^ Har testat x antal grav test & alla har varit svaga plus...Ska testa med ett CB på söndag ...Så får vi se om det magiska ordet GRAVID kommer stå i rutan ^^ Men grattis än en gång :))
    Vad roligt :) Håller tummarna för att det stämmer, men det gör det säkert!
  • Susssiii
    EG83 skrev 2013-01-25 21:15:44 följande:
    Vad roligt :) Håller tummarna för att det stämmer, men det gör det säkert!

Tack :))
  • tjockobbe
    Susssiii skrev 2013-01-25 16:45:50 följande:
    Tjockobbe: jag är rätt dålig på att hitta här så hitta inte ditt bildgalleri.

Nu efter jobb ska jag åka till Apoteket & köpa CB digital...kommer inte kunna hålla mig till BIM på Söndag...Men har så lång menscykel som varit oregelbunden ....34 dagars cykel blir det pm jag hade fått mens imorgon...vilket jag hade förra månaden...

Men tror inte du det borde ge utslag imorgon om jag testar pÅ morgon urin?

Har innan testat på ca 10 tester (olika typer av tester) & alla har gett svagt plus...Så det är ju skumt om ALLA dom är fel :/ Ledsen novell här...Men e väl smått besatt nu ... :/ Detta är ju så s

Om du har fått plus på andra stickor borde du få gravid på CB också tycker jag. Speciellt om de mäter från samma halt hcg båda två. 25 är väl standard o vad CB mäter ifrån. Hoppas! :))

Mina jag tagit nu mäter ju från 10 istället för 25 så därför tänkte jag att det kanske inte skulle synas men strecket har ju inte varit minsta tveksamt så det borde stå gravid på mitt med :))
  • tjockobbe
    Susssiii skrev 2013-01-25 16:46:29 följande:
    Detta är ju så spännande & det är en sådan längtan bakom allt!!!!

Jag såg ditt test från spökstreck-tråden och det är ju ett solklart plus! Grattis! Bebis i produktionshallen!
Svar på tråden bf oktober 2013???