• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • EG83
    Limawij skrev 2013-02-04 20:26:38 följande:
    Fick ett plus i går efter +4 dagar. Inbokad tid på MVC i slutet av februari.
    Lika spännande denna gång som med första dottern.
    Stort grattis :)
  • Imsdal
    Viictoriap skrev 2013-02-04 20:12:14 följande:
    Hej tjejer! jag hoppar in här och hoppas oxå på ett plus då min kropp varit konstig sen jag hade ÄL. Någon av er som haft flytningar som luktar konstigt efter ÄL och stickningar där nere? (har aldrig haft så tidigare) lite mensvärks känsla har jag haft oxå. Men hoppas som sagt jätte mycket på ett plus nu, känns för tidigt nu då jag ska ha mens om 6 dagar. eller vad tycker ni? :) är det för tidigt kanske.. Har oxå tagit ut min p stav för ett år och en månad sen så måste inte betyda att jag kan va gravid då de sägs att de kan ta över 1 år innan kroppen återställer sig. Och bor i stockholms området eller några mil utanför eftersom jag såg att de va någon som undra tidigare om de fanns någon ;) 

åh va spännande! jag tror mkt väl du skulle kunna vara det. man märker rätt tydligt när det är nåt som inet är som vanligt. fast det behöver ju int alltid vara en graviditet! nån sa till mig att jag lika gärna kunde ha nån sjukdom. höll på att smälla av.. blev skitsur haha så det tror vi inte på ;););) då är vi nära i tiden båda två! och till hands ;)
  • linnéa001

Hej tjejer,
    Jag är 32 år och bor i Stockholm. Har normalt en cykel på 26-29 dagar plus några dagar med småblödningar innan. Är idag på dag 30 och har inte fått min mens eller någon liten blödning. Gjorde ett test igår på dagen som var negativt, men ska testa igen imorgon på morgonen tänkte jag. Har aptit som en flodhäst, ont i brösten och illamående till och från. Totalt oplanerat, men kul om det blir något. 

• Imsdal
    linnéa001 skrev 2013-02-05 17:03:04 följande:
    Hej tjejer,Jag är 32 år och bor i Stockholm. Har normalt en cykel på 26-29 dagar plus några dagar med småblödningar innan. Är idag på dag 30 och har inte fått min mens eller någon liten blödning. Gjorde ett test igår på dagen som var negativt, men ska testa igen imorgon på morgonen tänkte jag. Har aptit som en flodhäst, ont i brösten och illamående till och från. Totalt oplanerat, men kul om det blir något. 

hej! välkommen:) håller tummarna för dig!
  • Imsdal

börjar känna mig yrslig och lite konstig smak i munnen. hoppas det är ett gott tecken!!! nån annan som känner mer idag?

• tjockobbe
    Imsdal skrev 2013-02-05 17:58:13 följande:
    börjar känna mig yrslig och lite konstig smak i munnen. hoppas det är ett gott tecken!!! nån annan som känner mer idag?
    Vaknade med illamående, men det gick över med en macka. Sen har det kommit tillbaka väldigt lätt under dagen, men försvann igen nu när jag fick i mig två hamburgare.
    Annars kan jag säga att jag är fruktansvärt trött, aldrig varit med om något liknande!! Så det känns som om det börjar hända saker nu. :)
    BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • iha

BF 3 oktober enl sista mensen yes!!
    MVC på självaste alla hjärtans dag!

• Imsdal

Va kul!!

På väg hem från jobbet idag trodde jag att jag skulle svimma. Helt svettig till och från och svimfärdig. Mått väldigt illa till pch från under dagen.

Hoppas så starkt!

• crusader

Är så sinnessjukt trött att jag knappt orkar med mig själv. Har BF 5/10. Känner mig även lättirriterad och småsur mest hela tiden, någon mer som blivit en surkärring som jag :)? Kram på er alla!

• EG83

Testade idag på BIM-2....inte en tillstymmelse till plus :( Men men, kanske är jag en sån som plussar sent. Annars blir det nya tag kommande månad!

Svar på tråden bf oktober 2013???