bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Hej tjejer,
Jag är 32 år och bor i Stockholm. Har normalt en cykel på 26-29 dagar plus några dagar med småblödningar innan. Är idag på dag 30 och har inte fått min mens eller någon liten blödning. Gjorde ett test igår på dagen som var negativt, men ska testa igen imorgon på morgonen tänkte jag. Har aptit som en flodhäst, ont i brösten och illamående till och från. Totalt oplanerat, men kul om det blir något.
börjar känna mig yrslig och lite konstig smak i munnen. hoppas det är ett gott tecken!!! nån annan som känner mer idag?
BF 3 oktober enl sista mensen yes!!
MVC på självaste alla hjärtans dag!
Va kul!!
På väg hem från jobbet idag trodde jag att jag skulle svimma. Helt svettig till och från och svimfärdig. Mått väldigt illa till pch från under dagen.
Hoppas så starkt!
Är så sinnessjukt trött att jag knappt orkar med mig själv. Har BF 5/10. Känner mig även lättirriterad och småsur mest hela tiden, någon mer som blivit en surkärring som jag :)? Kram på er alla!
Testade idag på BIM-2....inte en tillstymmelse till plus :( Men men, kanske är jag en sån som plussar sent. Annars blir det nya tag kommande månad!