• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Imsdal

Bim på fredag(idag är d onsdag) mår illa nu på kvällen och fryser. Hoppas du har rätt!!

Börjar bli nervös för att testa.. Så rädd för besvikelsen som kommer med ett minus.

Idag på eftermiddagen gjorde d lite ont i typ 10 sekunder ovanför naveln. Kan d va nåt??

• Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-06 20:48:24 följande:
    Jag har inte känt så mkt idag:-/ börjar få ont i huvudet och lite arg av mig. Låter ju som PMS :-s

Jag ska testa imorgonbitti!

Åh vilken osis! Spara morgonkisset och testa sen när du köpt

tjockobbe skrev 2013-02-06 20:59:11 följande:
    När har du BIM?

Humör kan solklart vara graviditetstecken. Jag fick det på ÄL+8, SKITSUR verkligen, haha!Spara morgonkisset i kylen så ska det gå bra att använda en stund senare! :)

Har oxå haft ont i huvet två dagar i rad :/ kan man göra de? :p tror dock min pojkvän skulle gå i taket om jag ställde kiss i kylen haha låter lite roligt :) men hur många timmar kan de stå? Ska jobba 8-11:30 imorrn nämligen :/ men de är helt klart inte en dum idé :):)
  • Imsdal

Har du ingen gammal syltburk eller så? Så kan du ta med till jobbet

• Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-06 21:17:12 följande:
    Har du ingen gammal syltburk eller så? Så kan du ta med till jobbet

Får lösa de på nått sätt ;P lovar att informera er ;)
  • EG83

Mensen kom idag.... Ingen oktoberbebis här inte! Men förhoppningsvis novemberbebis istället!

• Viictoriap
    Imsdal skrev 2013-02-07 08:22:39 följande:
    Minus på Stickan idag:'-(

Tråkigt!! :( men ge inte upp testa om en vecka igen om inte menen kommer.

Jag hann varken köpa test eller testa då jag jobba över men annars märks de på söndag om de kommer någon mens :)
Svar på tråden bf oktober 2013???