• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • EG83
    crusader skrev 2013-02-03 21:10:46 följande:
    Jag och min sambo plussade förra lördagen, och har idag gått in i vecka 6. 
    Herrregud vad livet kommer förändras, men oj vad spännande det är :) 
    Vad härligt! Stort grattis :) Jag hoppas plussa kommande vecka!
  • crusader
    EG83 skrev 2013-02-03 21:21:38 följande:
    Vad härligt! Stort grattis :) Jag hoppas plussa kommande vecka!
    Tack :) Jag håller tummarna för er! Vart i landet bor du?
  • EG83
    crusader skrev 2013-02-03 21:48:42 följande:
    Tack :) Jag håller tummarna för er! Vart i landet bor du?
    Tack själv! Jag finns i Värmland.
  • Imsdal

hej på er! jag har bim nu på fredag, alltså är jag på bim -5 och hoppas på ett plus! :) jag har varit gravid förut och då har jag plussat innan bim.. men jag vågar inte testa innan!! försöker hålla lugnet samt att testerna är inte det billigaste heller:-O. nån mer som BIMmar på fredag? om vi har lyckats denna månad så är det BF ca 17 oktober 2013.. hihi

• tjockobbe
    Imsdal skrev 2013-02-04 12:24:01 följande:
    hej på er! jag har bim nu på fredag, alltså är jag på bim -5 och hoppas på ett plus! :) jag har varit gravid förut och då har jag plussat innan bim.. men jag vågar inte testa innan!! försöker hålla lugnet samt att testerna är inte det billigaste heller:-O. nån mer som BIMmar på fredag? om vi har lyckats denna månad så är det BF ca 17 oktober 2013.. hihi
    Finns billiga tester på nätet att beställa hem. Ex. 5-pack extra tidiga tester (mäter på lägre halt hcg än andra) för 89 kr (frakt tillkommer). Rekommenderas!

Bästpåtest.se tipsar jag dig om! Leverans dagen efter om beställning sker innan 14. :)
    BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • Imsdal

tack så mycket! det var verkligen det billigaste jag har hört :) hinner beställa idag. har du provat dom? hur "bra " är dom?

• tjockobbe
    Imsdal skrev 2013-02-04 12:47:07 följande:
    tack så mycket! det var verkligen det billigaste jag har hört :) hinner beställa idag. har du provat dom? hur "bra " är dom?
    Jag har använt dem o alla har gett bra o lätta streck att tolka, inga utsmetningar osv. Jag gillar inte stickor utan föredrar de här i plast som av nån anledning känns både lättare o bättre att hålla på med.

Tog mitt första 4 dagar innan mensen o det gav ett tydligt rosa streck direkt (finns bild i mitt galleri på mina test). Dessa ska kunna ge utslag ännu tidigare, redan 6 dagar innan mens, men jag försökte hålla på det så länge jag kunde, haha.
    Testen stämde fint o fick "gravid 2-3 veckor" på ett dyrt digitalt när jag testade 2 dagar senare. :)

Verkligen värt att prova billigare tester än att hålla på o springa till apoteket o förlora helt sjuka mängder pengar på alla tester som går åt. :)
  • Imsdal

PERFEKT! ja det kan handla om vansinniga pengar när man blir lite addict. men du är alltså gravid nu?=)

• tjockobbe
    Imsdal skrev 2013-02-04 13:18:01 följande:
    PERFEKT! ja det kan handla om vansinniga pengar när man blir lite addict. men du är alltså gravid nu?=)
    Ja men eller hur! Bättre att vara en addict o komma undan så billigt det går! :)

Japp! Vecka 6 idag, känns fantastiskt! :)
Svar på tråden bf oktober 2013???