• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • Nillann01
    LinnElin skrev 2013-03-03 18:11:40 följande:
    Under veckan som gått har jag mått illa på eftermiddagarna lagom till det är dags att gå hem från jobbet. Sambon käkade Pringles Sourcream i början av veckan och det vände sig i magen på mig av lukten. I vanliga fall älskar jag den smaken men inte nu. Både igår och idag har vi haft fullspäckat schema, vilket har sugit musten ur mig. Jag som i vanliga fall kör på i 110 jämt. Så det har blivit till att vila en timme både igår och idag på eftermiddagen. Rätt skönt faktiskt. Men annars mår jag rätt bra. Ungefär som när jag väntade dottern.

Jag längtar verkligen tills det är dags att berätta för våra familjer. Seeega veckor!

Syns det på någon av er att ni är gravida än? Med andra barnet brukar det kunna synas tidigare än med första. På mig syns det inte.

Har också ett hemskt illamående som är värst när jag vaknar och sedan är det lugnt fram till eftermiddagen/kvällen då slår illamåendet emot mig med en smäll...

Har också svårt för lukten av dom chipsen eller ja av alla chips,pojkvännen min åt chips igår vanliga potatis chips men jisses den lukten fick det att köra runt ordentligt i magen.

Jag är precis som du van att köra järnet varje dag med runt 14 tiden är jag helt slut och måste lägga mig en stund eller ja 1 timme sedan är jag pigg igen. :)

Men med denna graviditeten så mår jag otroligt mycket bättre än vad jag gjorde när jag väntade dottern,då var jag jätte dålig,spydde hela tiden och blev inlagd till å från hela tiden pga att jag inte fick behålla något (mat,dryck)

Så nu njuter jag av att jag bara har illamående och är trött...

Håller med dig att dom här veckorna går verkligen inte fort,man vill bara berätta NU! :) ha ha

På mig har det börjat synas så man får tänka på vad man klär på sig för kläder ett tag till ;)
  • gullviva

Hoppar in :) jag har bf i början av oktober.. bor i örebro, någon mer här från trakten?

Mår också illa och använder seabands, de hjälper lite tycker jag, fast kanske mest är psykologiskt ;)  

• Molsey

Hej!

Hoppar också in, hoppas att det är ok. Har också BF i början på okt (typ 6:e, 7:e) och bor i Örebro. Jag och min sambo har ett barn tillsammans, en son född i oktober 2010.

• idenfors
    MammaMia07 skrev 2013-01-17 21:49:25 följande:
    Planerar eller väntar barn 2013?
    BF 19 Oktober :) Någon fler på samma datum? och gärna i Västerbotten? :D
  • Nikita87

josefinemandarin jag är i vecka 10 9+3 idag :) Hur mår du annars ?
    jag har ganska ont i nedre delen av magen som mensvärk. Och sen har jag ont typ under brösten.
    Jag åkte in till gyn akuten för några dagar sen pga smärtan men allt såg bra ut sa de och vi kunde se lilla hjärtat :) Det var häftigt!

• Molsey
    gullviva skrev 2013-03-03 21:23:22 följande:
    Hoppar in :) jag har bf i början av oktober.. bor i örebro, någon mer här från trakten?

Mår också illa och använder seabands, de hjälper lite tycker jag, fast kanske mest är psykologiskt ;)  

Är det första barnet, Gullviva?
  • enilorac81

På torsdag är det dags för inskrivning hos barnmorskan! Är det fler som redan varit på inskrivning?

Svar på tråden bf oktober 2013???