Inlägg från: enilorac81 |Visa alla inlägg
  • enilorac81

bf oktober 2013???

Hej på er! Jag har mått lite skumt ett tag och köpte mig därför en clearblue digital i fredags. Det visade +3, vilket betyder att jag varit gravid i mer än 5 veckor. Saken är den att jag inte fått tillbaka min mens sen jag födde min son i juni förra året. Jag har därför ingen aning om när BF är. Ska träffa min barnmorska den 7 mars, då får hon skicka upp mig för ett ultraljud så de kan se hur långt gången jag är. Gissar dock på mitten av oktober..

• enilorac81

Hur många i tråden har plussat och har ett någorlunda BF? Jag ska till min BM 7:e mars, vill så gärna göra ett UL så jag vet i vilken vecka jag är i

• enilorac81

Tjockobbe-mitt problem är att jag aldrig hann få tillbaka min mens från det att jag födde min son i juni 2012, så vet inte mycket mer än att clearblue digital visade +3, dvs varit gravid i mer än 5 veckor...så lite segt. Med min son hade jag också stenkoll på både mens och äl...

• enilorac81

Nilla- jag gick in i vecka 8+0 idag. Magen är svullen men mer pga att jag äter mer för jag är konstant hungrig

• enilorac81

Evli3- jag är i vecka 8+2 och min son blir 8 månader om 1v, hinner inte ens komma tillbaka till jobbet. Kommer från Sthlm

• enilorac81

Nikita87, jag är 8+4, dvs 3 okt, men det kan komma att ändras på kub och det stora ultraljudet

Svar på tråden bf oktober 2013???