Inlägg från: Nikita87 |Visa alla inlägg
  • Nikita87

bf oktober 2013???

Någon mer som är beräknad den 4 oktober ?
    Jag är i vecka 8+3 idag  :)

• Nikita87

Okej Enilorac81 :D Spännande jag längtar tills ultraljudet :) Är det ditt första barn?

• Nikita87

josefinemandarin jag är i vecka 10 9+3 idag :) Hur mår du annars ?
    jag har ganska ont i nedre delen av magen som mensvärk. Och sen har jag ont typ under brösten.
    Jag åkte in till gyn akuten för några dagar sen pga smärtan men allt såg bra ut sa de och vi kunde se lilla hjärtat :) Det var häftigt!

• Nikita87

Josefinemandarin vad jobbigt med illamående, jag har inte känt av så mycket av det.
    Det är mest smärta i magen för min del. Hoppas illamåendet lugnar ner sig för dig 

• Nikita87

hej tjejer! Vad använder ni för solskydd?
    Jag köpte en solskydd från garnier för barn. Den heter garnier ambre solaire en vit flaska.
    Men har börjat fundera på om man istället ska ha nått från apoteket så det inte är nått som kan skada bebisen i produkten.
    Vet ni nått om den? eller är det någon av er som använder det solskyddet?

• Nikita87

hej på er!
    Måste bara skriva av mig lite, jag har gått 5 dagar över tiden och känner inget mer än sammandragningar.
    Börjar bli så trött och less. Sover extremt dåligt så är konstant trött och har haft huvudvärk sen kl 10 imorse som inte vill ge med sig fast jag då tog 2 alvedon.
    Vill bara att värkarna ska sätta igång NU!  

• Nikita87

Smultron Söt! - har lite förvärkar som är oregelbundna men inga riktiga värkar än.
    natten till torsdagen gick slempoppen och hade starka förvärkar då, torsdagen hade jag också förvärkar sen har det varit ganska lugnt magen är mest öm. Känns lite segt nu då jag gått 12 dagar över tiden.
    Men på tisdag kl 8.00 har vi tid för igångsättning :), hade hoppats på att det sätter igång av sig själv men känns inte riktigt som det kommer bli så. Har ju dock 2 dagar kvar till dess :)
    Det känns ändå skönt att veta att på tisdag är det verkligen dags! :) Äntligen ska vi få träffa vår bäbis! :)
    Du är beräknad då också såg jag! Spännande! hoppas du slipper gå över tiden :) 

• Nikita87
    SmultronSöt skrev 2013-10-20 10:27:10 följande:
    Ja visst är det retligt! Man känner att kroppen gör sig redo, och ändå drar det inte i gång på allvar. Oj vilken rackare du har där inne som inte vill ut riktigt! Men som sagt man vet aldrig, det kan ju smälla till när som och så är det dags Solig Förstår om du tycker att det skönaste vore att det kom igång av sig självt nu!!!

Men gudars vilken lycka, du vet ju att på tisdag är gränsen nådd om det inte händer något innan dess, då är det oundvikligen bebisdags, oavsett! Hjärta Jag räknar iskallt med att gå över tiden jag med, i alla fall någon vecka skulle jag tro. (Bara för det blir det väl två veckor över och ja kommer att bli igångsatt någon gång i november Tungan ute haha) 

Hoppas såklart trots min magkänsla om övertid på att den 22:a är det magiska datumet även för oss!  
    Ja det är jätte retligt! Yes vi har en riktigt envis liten krabat där inne :) Har sagt till sambon att det är hans fel eftersom att han är envis haha! Skrattande
    Jaa det känns helt underbart att veta att tisdag är verkligen sista dagen, äntligen!
    Har du haft mycket förvärkar ?  Vi får hoppas att tisdag också är eran dag! Ska hålla tummarna för det er så att ni slipper gå över tiden. Skrattande
  • Nikita87
    SmultronSöt skrev 2013-10-20 13:00:31 följande:
    Jo jag har haft en del känningar, sammandragningar och förvärkar med tillhörande mensvärkssmärtor, men det kan hålla på lite och så vips så är det som bortblåst igen Solig är väl bara kroppen som övar inför vad som komma skall! Som sagt man lär märka när det drar igång på riktigt! 

Okej! Lite som jag haft då Skrattande
    Jo men precis bara att vila äta och vänta. Ladda batterierna så är det snart dags! Drömmer

• Nikita87

En fråga! Jag har ju som sagt gått över 12 dagar idag har haft sammandragningar hela dagen så magen känns hård nästan hela tiden. Men det har börjat svida i underlivet började kanske för en timme sen.
    Någon mer som känner igen det?

Svar på tråden bf oktober 2013???