bf oktober 2013???
Någon mer som är beräknad den 4 oktober ?
Jag är i vecka 8+3 idag :)
Någon mer som är beräknad den 4 oktober ?
Jag är i vecka 8+3 idag :)
Okej Enilorac81 :D Spännande jag längtar tills ultraljudet :) Är det ditt första barn?
Någon mer som bor i Uppsala :) Jag är i vecka 9+1 idag :)
enilorac81 förlåt för sent svar :) Ja det är mitt första barn.
åh vad kul josefinamandarin vilken vecka är du i ?
:)
josefinemandarin jag är i vecka 10 9+3 idag :) Hur mår du annars ?
jag har ganska ont i nedre delen av magen som mensvärk. Och sen har jag ont typ under brösten.
Jag åkte in till gyn akuten för några dagar sen pga smärtan men allt såg bra ut sa de och vi kunde se lilla hjärtat :) Det var häftigt!
Josefinemandarin vad jobbigt med illamående, jag har inte känt av så mycket av det.
Det är mest smärta i magen för min del. Hoppas illamåendet lugnar ner sig för dig
hej tjejer! Vad använder ni för solskydd?
Jag köpte en solskydd från garnier för barn. Den heter garnier ambre solaire en vit flaska.
Men har börjat fundera på om man istället ska ha nått från apoteket så det inte är nått som kan skada bebisen i produkten.
Vet ni nått om den? eller är det någon av er som använder det solskyddet?
hej på er!
Måste bara skriva av mig lite, jag har gått 5 dagar över tiden och känner inget mer än sammandragningar.
Börjar bli så trött och less. Sover extremt dåligt så är konstant trött och har haft huvudvärk sen kl 10 imorse som inte vill ge med sig fast jag då tog 2 alvedon.
Vill bara att värkarna ska sätta igång NU!
Smultron Söt! - har lite förvärkar som är oregelbundna men inga riktiga värkar än.
natten till torsdagen gick slempoppen och hade starka förvärkar då, torsdagen hade jag också förvärkar sen har det varit ganska lugnt magen är mest öm. Känns lite segt nu då jag gått 12 dagar över tiden.
Men på tisdag kl 8.00 har vi tid för igångsättning :), hade hoppats på att det sätter igång av sig själv men känns inte riktigt som det kommer bli så. Har ju dock 2 dagar kvar till dess :)
Det känns ändå skönt att veta att på tisdag är det verkligen dags! :) Äntligen ska vi få träffa vår bäbis! :)
Du är beräknad då också såg jag! Spännande! hoppas du slipper gå över tiden :)
En fråga! Jag har ju som sagt gått över 12 dagar idag har haft sammandragningar hela dagen så magen känns hård nästan hela tiden. Men det har börjat svida i underlivet började kanske för en timme sen.
Någon mer som känner igen det?