Inlägg från: EmiliaGK |Visa alla inlägg
  • EmiliaGK

bf oktober 2013???

Hej!

hoppar oxå in här! plussade i måndags. och har BF 28 october =). vi har en dotter som precis fyllt 1 år så det blor tätt mellan våra barn oxå. hade egentligen tänkt vänta några månader till så nästa barn skulle komma i början av nästa år men men, ibland blir det inte som man tänkt! :) Men vi är väldigt glada!   

• EmiliaGK

Blev riktigt nervös och nojig i morse efter att jag varit på toaletten och upptäckte bruna flytningar på pappret när jag torkade mig! Hade inte det så med dottern och blir skitnervös! Har läst runt lite och det verkar som att det är ganska normalt och ofarligt om det stannar vid att vara just sparsamma bruna flytningar....

Har någon av er varit med om detsamma? Hat även molande värk i magen och illamående som kommer och går..

Åh är så nojig!!!!

• EmiliaGK

Jag är i v. 6+0. Det kom inte så mycket men efter att ha varit iväg ett par timmar nu så kom det en liten omgång till nu när jag kom hem. Det är inte mycket men litegrann. Har inte märkbart ont i magen utan bara lite växtvärk. Får se om det ger med sig nu närmsta dagarna annars får jag nog ringa....

• EmiliaGK

Ja det händer ju massa hela tiden där inne så jag hoppas oxå att det är nåt litet blodkärl som gått sönder. Bara det inte fortsätter nu så är det säkert inget att oroa sig för, sen läste jag att så länge man har symptom som illamående tex så ska det vara lugnt. Men man kan ju ändå aldrig va säker men... Hoppas allt är lugnt iaf!!

Tack ska ni ha!

• EmiliaGK

Hej på er!
    Hur mår ni?
    Jag fick ta fram förra graviditetens mammabyxor idag. Är så uppblåst att andra byxor känns obehagligt. Minns att det syntes tidigt på mig även förra graviditeten men är man bara i v. 7 så vill man ju inte direkt berätta för alla att man är gravid!
    Försöker dölja det så gott det går men är inte så lätt att hålla in magen! :) Man ser ju lite småfet ut. Haha! Hoppas jag kan hålla mig från konstiga blickar och frågor några veckor till!

• EmiliaGK

Då har jag fått tid på gyn vid 15 idag, har haft småblödningar i 3 dgr nu. Har även molande värk i mage och rygg. Får se vad dom säger och ser... Har ställt in mig på det värsta och hoppas på det bästa...

• EmiliaGK

Nu är jag hemma igen. Vad läkarn kunde se så var det inget konstigt. Han kunde inte heller se nåt foster i fosterblåsan. Vilket berodde på att det var för nytt och för litet. Han gissade på endast 5-6 veckor. Så fick ny tid om 10 dgr.

Hoppas det slutar blöda och att det går bra nu!!

• EmiliaGK

Tack! Jag mår ganska bra idag, molande värk o både mage och rygg, nån av er som känner av även i ryggen??

Kom ytterligare en liten blodfläck på pappret i morse. Men tänker att så länge det inte störtblöder eller jag får superont så ska jag inte oroa mig.

Känns skönt att jag fick en ny tid iaf. Hoppas att det ser bra ut då och att man kan urskilja ett litet foster!

Kram

• EmiliaGK

Hej på er!
    Igår började jag blöda igen samtidigt som jag fick mensvärk-liknande smärtor som tilltog allt mer och ju längre tiden gick desto mer blod med klumpar kom ut. Var på KK igårkväll där missfall konstaterades.
    Känner mig helt tom men tackar Gud för att jag har min älskade lilla flicka hemma som livar upp tillvaron.

Lycka till nu allihop med era graviditeter! Hoppas allt går bra!

Svar på tråden bf oktober 2013???