MFJ skrev 2013-01-17 18:33:25 följande:
jag håller också tummarna för dig Dizzylizzy!
här händer ingenting....idag har varit en skitdag...bara varit ledsen och deppig...igår var bättre, då kändes det helt okej att bebis inte kommit än....tänk så olika det kan vara från dag till dag....men varje gång jag vaknar på natten känner jag efter och tänker "nehepp, känner inget nu heller...."
fast jag har ju inte bf förrän imorgon så det kan ju dröja 2 veckor till *suck* att två veckor kan kännas så otroligt långa!
när klockan börjar närma sig 16 på eftermiddagen så gör jag inget annat än att längtar efter att få gå och lägga mig så det blir en ny dag, en dag när min lilla bebis KANSKE kan tänka sig att komma....
Inte här heller, 5 dagar till BF nu.. Det enda som gjorde mig lite hoppfull va att BM sa att pga min övervikt blir jag skickad till någon läkare en vecka efter BF för att diskutera eventuell igångsättning. NÅGOT positivt med övervikten

, hoppas iaf att jag då slipper gå 19 dagar till utan kanske bara 12...
Önskar det va nästa vecka så man åtminstone hade massa pengar man kunde tröstshoppa för, men icke. Vad gör ni om dagarna? JAG DÖR AV TRISTESS SNART!!!