• lina5462

Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!

Nu börjar det närma sig med storsteg

Alla sa att det går så himla fort i slutet och jag är nästan beredd att hålla med, december har hittills bara flugit fram och snart är det ÄNTLIGEN DAGS!!! :D

Själv jag har BF 18 Januari, finns det någon mer? :D

• Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!
  • nyistan4

Hej alla!

Min fina kille föddes 14/1 och vägde 3180g och var48 cm lång. Han är superfin och allt gick bra :)

1
  • MuM5

Nu har min bebbe också äntligen tittat ut. Det blev en liten tjej i går kväll  Som jag misstänkte kom hon med raketfart kl 19.56 och vi hann bara vara på förlossningen 11 minuter Så intensivt var det. Men alla mår bra. Lycka till ni andra som väntar!

• Soffipropp01

Gud vad kul! 11 minuter var inte illa! Det slår man nog inte!

Här är det lugna gatan! Känner dock för att gnälla en massa! Denna foglossningen som kommer och går gör så fruktansvärt ont! 

• Carolinee87

Grattis mum5!!

Soffipropp01 skrev 2013-01-25 18:30:23 följande:
    Gud vad kul! 11 minuter var inte illa! Det slår man nog inte!

Här är det lugna gatan! Känner dock för att gnälla en massa! Denna foglossningen som kommer och går gör så fruktansvärt ont! 
    hehe, jag gick från första värken till att ha min son i famnen på 7 minuter, så jo snabbare kan det faktist gå :D

• rödnos

Fan! Man ska ju sexa tre ggr på en timme gör lyckad färdknäpp va?
    Han somnade efter första!!! Skit oxå jag som är så less nu!
    Mumlade att han kom som om det VORE tre ggr. Men eller hur! fuuuuck, kom ut nu bebben! Mamma orkar inte mera!

• MuM5

Tack så mycket Verkar som att alla dessa förvärkar gjorde susen. Snart är det eran tur
    Så skönt att jag hann in i alla fall, eftersom jag var just orolig över att behöva föda i bilen. Trodde inte att det var sant att jag var fullt öppen och att det gick över så¨fort. Vattnet gick 2 minuter innan och sen krystade jag två gånger och hon var ute.      

Carolinee: Oj, hur gick det till? Födde du hemma i soffan?

Svar på tråden Vi som har ca 5 YNKANS veckor kvar och vill följas åt!