MFJ skrev 2013-01-17 19:08:55 följande:
ja, jag försökte lära mig virka i somras, så jag skulle kunna göra massa fina saker till bebisen...men jag gav upp ganska direkt då jag inte fattade ett dugg hur man skulle göra....syrran försökte lära mig och det såg ju sååå lätt ut när hon visade, men när jag försökte så gjorde jag nåt fel som inte ens hon fattade hur jag lyckades med...hahaha!
igår tog faktiskt sambon och dottern med mig ut på en tur med sparken :) jag fick sitta och sambon körde mig..dottern hade en egen spark, så var vi ut i skogen...det var mysigt och jag behövde verkligen det! kommer ju knappt utanför dörren annars då jag har så svårt att gå pga foglossningen....tur att man har så fin familj som tar hand om en :)
Ja, min mamma var nere förra veckan och försökte lära mig... Hon förstod inte hur jag kunde vara "så korkad" att jag inte förstod när hon försökte förklara... haha!! Stolpe hit och dit, baah! Hittat så fina fina beskrivningar på ugglor jag tänk göra en mobil till barnvagnen av, men ja som sagt.. :P
Åh, spark har jag inte åkt sen jag var liten och bodde på landet, hade verkligen varit underbart att ta en tur nu! Ska dock dra ut sambon på en redig promenad när han kommer hem, behöver komma ut lite i friska luften!!